Begrænsninger i Classic?
Fra : Ninzen

Dato : 02-01-02 16:19

Jeg har hørt (her i gruppen, tror jeg), at der kan være begrænsninger i
brugen af rene OS 9 programmer under Classic.

I dag synes jeg, at jeg har oplevet lidt underlige ting:
Programmer i baggrunden med åbne job lukker jobbene uden at advare eller
spørge om at gemme, mens jeg lige gør noget i et andet program.
Jeg skal sidde og kæmpe for at få lov at omdøbe filer (når jeg går ind i
mapperne er de døbt tilbage igen).

Det er selvfølgelig ikke mange timer efter nytår, og jeg har ikke
statistik på problemerne, men er der nogen hvad de omtalt begrænsninger
består i?

--
Venlig hilsen Nina