Prodif plus
Fra : Jørgen Emborg

Dato : 02-01-02 13:08

Er der nogen der har erfaringer med et Prodif Plus lydkort. I så fald hører
jeg gerne lidt om det. Jeg kan ikke få det til at virke med min G3 266Mhz i
hverken Logic 4.7.2 eller Cubase 4.0. Asio driveren kan ses og initieres men
programmer kvitter så snart jeg trykker enter

MVH Jørgen Emborg

Fra : tom dissing

Dato : 02-01-02 13:19

LAP har det indbyggede problem, at det "husker" hvad det plejer at gøre.
Start med at tage den fil der her Logic Prefs ( der ligger i mappen
systemmappen -> Indstillinger ud.)
Læg denne fil på dit skrivebord, så du kan finde den igen.
Start LAP igen, og du vilv blive spurgt om hvilket lydkort du vil bruge..
Vælg Prodif.. Og det skulle virke !?
Det kan være at maskinen skal genstartes et par gange !?
Tom

PS
Hvad blev der af dit AW kort !?

On 02/01/02 13:07, in article