Fetish eller isme?
Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 02-01-02 12:55

jeg har tidligere haft et indlæg her på Google om voksen onani, hvor
jeg beskrev min lyst til at snuse til kvinder/pigers brugte trusser
medens jeg onanerede. denne diskution druknede hurtigt i hysteriske
kvinders forargede ævl om nedgøresle af
kvindekønnet?????????????????????

Da mange mænd har skrevet til mig på mail og bekræftet at mange andre
også har sådanne lyster og behov for at leve dem ud, prøver jeg igen
at starte en debat op om emnet fetish og ismer.

Nogen af de
Har du f.eks. lyst til at snuse og fantasere om pigers brugte udertøj
som BH og trusser så fortæl her hvad og hvordan du gør så de kære
kvinder/piger kan se at det ikke kun er en mand der har denne
”forfærdelige” lyst.

Hilsen Jørgen
jk7100@ofir.dk

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 02-01-02 16:58

On 2 Jan 2002 03:54:48 -0800, jk7100@ofir.dk (Jørgen Kristensen)
wrote:

> [...]
>jeg beskrev min lyst til at snuse til kvinder/pigers brugte trusser
>medens jeg onanerede. denne diskution druknede hurtigt i hysteriske

nej det gjorde det ikke - der var en indrømmet rigemelig opstandelse
over at du gik i folks skiden tøjs kurv uden derrres samtygge - da det
må gå under almindelig pli at der er ganske enkelt ting man ikke gør
når andre mennesker udviser den gæstfrihed at invitere en ind i sit
hjem - noget andte var hvis du gjorde det med derres samtygge og det
tror jeg såmænd var rigemelig realisabelt at spørge om der ikke var en
der var rar nok til at finde et par letter brugte trusser som du måtte
låne eller få .. ja bare fordi du synest det var fedt.. så kunne den
pågældene også selv sætte den standard for under hvilken tilstand
derres brugete under tøj skulle vises frem til andre.

>Da mange mænd har skrevet til mig på mail og bekræftet at mange andre
>også har sådanne lyster og behov for at leve dem ud, prøver jeg igen
>at starte en debat op om emnet fetish og ismer.

dte bliver da spænende :)

> [...]
>som BH og trusser så fortæl her hvad og hvordan du gør så de kære
>kvinder/piger kan se at det ikke kun er en mand der har denne

jamen jeg har da et en g streng fra min suverænt bedre halvdel og en t
shit - jeg har nu godt nok ikke fåed dem til lige at onanere til men
skulle jeg få lyst til det vil hun ARLDRIG hæve et øjn bryn - menjeg
kan da godt følge dig et godt stykke hænd af vejen - på den måde at
forstå at der er noget af hende i det de 2 beklædnings genstande jeg
har her ...ligesom jeg har en hård tåt læbe stift kys rammet ind sgu i
en ramme til 1500 bobs et lille post kort i min kalender bog sidst men
ikke mindst en sær snegel i en lille kolage :)

men for lige ta vende tilbage til udgansg punktet en isme er det ikke
- fetish Ja .... du spreder dig bare mere ind jeg gør dvs at du drages
af beklædningen fordi det har sidet på en kvinde i den og den
situasion hvor jeg ligesom begrænser mig til den ene.

Hvis jeg skal prøve at forstå hvad jeg tror du mener og oplever så er
det well noget med at komme tæt på eller måske i bevistheden helt nært
til noget man begære og der kan well være tale om en *erobring* i
stilhed uden nogen reel skade borste fra en måske etisk af den
pågælende ved den forløsningsform .

jeg har den ikke helt på plads endnu i hovedet - men jeg tænker på et
digt fra songs for drella af Lou reed & john Cale : a dream - hvor han
står og betragter nogen sne fnug og prøver at få fat i en med et
kamera fordi han så gerne vil holde ( beholde ) dem ...lige den del
har altid kløed i nakken på mig som værende meget nærværende uden jeg
dog kunne place den.

MvH
Bo

Fra : Quincy

Dato : 02-01-02 20:49

"Jørgen Kristensen" <jk7100@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> jeg beskrev min lyst til at snuse til kvinder/pigers brugte trusser
> medens jeg onanerede. denne diskution druknede hurtigt i hysteriske

Jeg tror mere, det drejede sig om det at snuse til en piges undertøj uden
hendes tilladelse. Sådan husker jeg det i hvertfald.

> Da mange mænd har skrevet til mig på mail og bekræftet at mange andre
> også har sådanne lyster og behov for at leve dem ud, prøver jeg igen
> at starte en debat op om emnet fetish og ismer.

Fetish er jeg helt med på

> [...]
> som BH og trusser så fortæl her hvad og hvordan du gør så de kære
> kvinder/piger kan se at det ikke kun er en mand der har denne

Lysten i sig selv synes jeg ikke er "forfærdelig". Men jeg synes, det er
"forfærdeligt" hvis man gør det uden hendes tilladelse. Det er da i den grad
en krænkelse af privatlivet at snuse til en piges trusser uden hendes
tilladelse! At du tænder på det er helt fint med mig... jeg tænder på så
mange forskellige ting... men efter min mening er det første bud i
fetishismens "regelbog", at alle implicerede skal være indforstået med det.
Det gælder i øvrigt indenfor alt sex. Spørger du ikke om tilladelse, eller
får du ikke et par trusser af en pige, så er pigen ikke indforstået med det,
og så mener jeg, det klart er forkert! Hvis jeg var pige, og jeg vidste, at
en eller anden "stodder" havde været i min vasketøjskurv og snuset til mine
trusser, så var jeg blevet så edderhamrende rasende!

Jeg er selv fetishist, dog ikke specielt på brugte trusser. Men jeg tænder
vildt på f.eks. højhælede sko og støvler. Af en dejlig veninde (du ved selv,
hvem du er *SS*) fik jeg et par høje sko, som hun alligevel ikke brugte. Dem
er jeg så vildt glad for, at det ikke kan beskrives! Jeg "bruger" dem ikke
til noget... onanerer ikke med dem eller lign. De står bare i min skoreol.
Men bare dét, at de står der og kigger på mig fra tid til anden betyder
rigtigt meget for mig... først og fremmest fordi en veninde var så
eventyrligt sød at forære mig dem. For mig er det STORT, at en veninde i den
grad kender mig og accepterer mig, og viser det på den flotte måde. Min
pointe er, at jeg tror, du vil få meget mere ud af DIN fetishisme, hvis du
finder en ligesindet pige... en pige/veninde, der ikke vil have noget imod
at forære dig et par brugte trusser i ny og næ. Det betyder, at du samtidig
ikke krænker andre piger ved at gå i deres vasketøjskurve.

Hilsen

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 03-01-02 14:01

"Quincy" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jørgen Kristensen" <jk7100@ofir.dk> wrote in message
>
> Jeg tror mere, det drejede sig om det at snuse til en piges
undertøj uden
> hendes tilladelse. Sådan husker jeg det i hvertfald.

Netop!

> Fetish er jeg helt med på

Helt ok.
Jeg kender ingen kvinder der har den lyst, men flere mænd der af
og til stikker næsen i kvinders brugte "tøj"
> [...]
> mange forskellige ting... men efter min mening er det første bud
> fetishismens "regelbog", at alle implicerede skal være
Hørt!
> [...]
snuset til mine
> trusser, så var jeg blevet så edderhamrende rasende!

Netop, og jeg tror at min reaktion skyldes at min egen mand finder
det yderst interessant at gøre det af og til - og at jeg mener det
er en del af vores private liv ( sexliv) som jeg selv vil være
bestemmende om hvem der deltager i.

> [...]

veninde i den
> grad kender mig og accepterer mig, og viser det på den flotte

Det er dejligt at læse om, jeg har selv haft en god ven der var
transvestit, som har "arvet" noget af mit tøj.

Ligesom du er min mand vild med højhælede sko / støvler som jeg
desværre ikke længere kan holde ud at gå i - på grund af slid i
ryg og hofter. Han har gemt mine gamle højhælede stilletter, og
nyder at se på den, og tørre støv af dem.
> [...]
du samtidig
> ikke krænker andre piger ved at gå i deres vasketøjskurve.

Ja så absolut og hvis ikke du kender en i din omgangskreds kan du
jo bare købe dem - der er flere kvinder der annoncerer med at de
sælger brugte trusser.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Anita

Dato : 03-01-02 15:39

"J¤mfruen)" skrev

Hej J¤mfru

> [...]
> det yderst interessant at gøre det af og til - og at jeg mener det
> er en del af vores private liv ( sexliv) som jeg selv vil være

Dette gjorde mig lidt nysgerrig. Hvordan ville du så betragte det, hvis du
en dag opdagede, at din mand havde benyttet samme chance til at sniffe som
fyren, der startede tråden. Altså hvis din mand sniffede til jeres bekendtes
trusser?

> Ja så absolut og hvis ikke du kender en i din omgangskreds kan du
> jo bare købe dem - der er flere kvinder der annoncerer med at de
> sælger brugte trusser.

Uden at vide det, tror jeg måske at en del af fascinationen går på, at det
er en kvinde de har set, der er ægte og levende. Ikke blot en plakat-model,
der alligevel ser temmelig uvirkelig ud. Dog uden dermed at retfærdiggøre
det de foretager sig.

> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)

Nysgerrige hilsner fra Anita

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 03-01-02 22:03

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
sniffe som
> fyren, der startede tråden. Altså hvis din mand sniffede til

Gør han ikke, han var meget forarget over ham der tillod sig at
gøre det. Og vi har før holdt sjov - når vi har set annoncer fra
mænd der ønsker at købe brugte trusser - omkring at jeg kunne
blive rig på at sælge mine......*GG* men han mener bestemt det er
forbeholdt Ham.og kun ham. at nyde den luksus.

> [...]
plakat-model,
> der alligevel ser temmelig uvirkelig ud. Dog uden dermed at

Ja, det kan meget vel være - men så må han jo søge efter piger der
invilliger i at han gør det. og hvis ikke det lykkes, så betale
sig fra det, som alle andre må hvis de har mere specielle lyster -
der ikke kan finde en at dele dem med.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 04-01-02 08:03

"J?mfruen\)" <jomfru_d@worldonline.dk> wrote in message news:<UF3Z7.7655$aS.1237488@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> invilliger i at han gør det. og hvis ikke det lykkes, så betale
> sig fra det, som alle andre må hvis de har mere specielle lyster -

Det er dog helt utroligt som alle kvinder har en mening om dette emne
som ellers kun er henvendt til mændene. Mit spørgsmål går ikke længere
på hvem, hvor og hvordan man har moralske skrupler med at jeg og for
den sags skyld andre mænd, har lyst til at bruge kvinders brugte
undertøj som stimulation til onanifantasier når hende derhjemme ikke
har lyst til at hjælpe med at gøre det.
Spørgsmålet i denne tråd går alene på hvad og hvordan andre mænd
udlever deres mere eller mindre utilladelige fantasier når de
onanerer.

Jørgen

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 04-01-02 08:53

"Jørgen Kristensen" <jk7100@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Spørgsmålet i denne tråd går alene på hvad og hvordan andre mænd
> udlever deres mere eller mindre utilladelige fantasier når de

Når du skriver i newsgrupper, har alle lov at komme med deres
mening til dine indlæg. og trådene tar ofte en anderledes drejning
end der måske fra starten var skribentens mening.
Bemærk venligst at jeg har kommenteret det Quincy og Anita har
skrevet.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 04-01-02 12:52

On 3 Jan 2002 23:03:11 -0800, jk7100@ofir.dk (Jørgen Kristensen)
wrote:

>Det er dog helt utroligt som alle kvinder har en mening om dette emne
>som ellers kun er henvendt til mændene.

jamen så er det da tilsvarende utroligt du kun svare på de indlæg der
kommer fra kvinder i en debat tråd du selv sætter op

>Spørgsmålet i denne tråd går alene på hvad og hvordan andre mænd
>udlever deres mere eller mindre utilladelige fantasier når de
>onanerer.

tjaaa gaves med en liberal partner der er med på det man kan komme i
tanke om eller bare gør det - jeg mener hvis man har en fantasi og der
ellers som i skitserede eksempel og i almindelighed ikke er 3 perosn
der kommer reelt til fortræd - jamen så ville jeg da bare gøre det..
hvad jeg foretager mig i mit eget selskab uden for andres øjn og høre
vide vil nu godt nok arldirg sæt mig i gang med at gøre unødvendig
spekulation

MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 04-01-02 16:27

Hej Jørgen.

"Jørgen Kristensen" <jk7100@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er dog helt utroligt som alle kvinder har en mening om dette emne

Hvorfor skulle kvinder ikke have en mening om det, og
alle andre emner for den sags skyld?

> som ellers kun er henvendt til mændene.

Du befinder dig i et åbent, offentligt forum - du har ingen
hånd og halsret over en tråd, blot fordi du starter den.

> [...]
> den sags skyld andre mænd, har lyst til at bruge kvinders brugte
> undertøj som stimulation til onanifantasier når hende derhjemme ikke

Og ingen af de svar "kvinderne" er kommet med, har decideret
været stilet til dig.

> Spørgsmålet i denne tråd går alene på hvad og hvordan andre mænd
> udlever deres mere eller mindre utilladelige fantasier når de
> onanerer.

Hvorfor svarer du så ikke Quincy, hvis du ønsker indflydelse på
hvordan en tråd udvikler sig, så kræver det engagement og
deltagelse.

At du tager så på vej, får mig til at tænke over - om ikke det
kan ses som udtryk for, at du har et stort behov for at forsvare
dig. Og det kunne så igen ses som indikation på, at du rent
faktisk selv føler, at du overskrider andres grænser, med deraf
følgende dårlig samvittighed.

Hvis mine betragtninger herover rummer blot en smule sandhed,
så vil jeg i den forbindelse gerne spørge dig om noget.

Er din søgen efter ligestillede, en søgen efter accept og retfærdig-
gørelse? Skal andres mænd udtryk for samme lyst dermed tjene
som middel til at reducere/fjerne din egen dårlige samvittighed?

De venligste hilsner
Søs

Fra : Ally

Dato : 04-01-02 20:43

Hej Jomfru!

Det er mig Quincy, der skrevet indlægget, du svarede på. Jeg kom til at
bruge mit gamle nick "Quincy", da jeg skrev mit første indlæg

> [...]
> Det er dejligt at læse om, jeg har selv haft en god ven der var
> transvestit, som har "arvet" noget af mit tøj.

Det rører mig altid, når jeg hører sådan noget... at en kvinde accepterer
sådan noget hos en mand, og jeg synes, det er rigtigt flot gået af dig! Jeg
tør vædde med, at det betød mere for din ven end hvad man umiddelbart kan
forestille sig. Sådan har jeg det med min veninde. Når hun har været ude at
købe nye sko eller støvler, så får hun altid sådant et skævt smil på, når
hun fortæller mig det, og viser mig dem Og det betyder faktisk utroligt
meget, når man har det på den måde.

> [...]
> ryg og hofter. Han har gemt mine gamle højhælede stilletter, og
> nyder at se på den, og tørre støv af dem.

Hihi... han er en ven af folket Jeg har selv købt et par højhælede
støvler og et par højhælede stilletter i min størrelse. Tro det eller ej...
men de er noget af det kæreste, jeg ejer.

Kærlig hilsen

Ally (aka Quincy, aka Tomgirl, aka Allan osv. osv. *G*)
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47