Erfaringer med gammelt grafikkort !!!
Fra : Lind

Dato : 02-01-02 01:48

Hej NG

Jeg er ved at skal opgradere en gammel 486'er, da den ikke kan køre det
program som den skal bruges til (Excel-lignende program). Derfor gider jeg
ikke at købe et GeForce eller Matrox o.l.
Skærmen er vist også kun en 14" hvis ikke det er en 12", så det er ikke de
vilde opløsninger den skal køre. Jeg har så set et Palit Grafikkort 8 MB med
SIS 6326 til 200 spir, og ville gerne høre jeres erfaringer med det, det
skal som sagt kun bruges til det program, og så måske lidt internet i
fremtiden. Kortet skal sidde på et ECS K7S5A kort.

På forhånd tak !!!

VH.

Lind

Fra : Butch

Dato : 02-01-02 02:26

"Lind" <marlinmo@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> skal som sagt kun bruges til det program, og så måske lidt internet i
> fremtiden. Kortet skal sidde på et ECS K7S5A kort.

Hej
Er der pci slots på dit mobo?

/Butch

Fra : Lind

Dato : 02-01-02 18:47

Ja, jeg køber et nyt ECS K7S5A bundkort. Grafikkortet jeg tænker på at købe
er også AGP.

Lind