Commitments & Blues brothers bass
Fra : Jacob

Dato : 16-01-01 19:23

hej jeg ville lige høre om der var nogen der kunne fortælle mig hvor jeg
kunne finde nogle Bass-Tabs med blues brothers & commitments, jeg har søgt
hele nettet igennem, men har kun fundet ca. 3 numre med blues brothers. Jeg
er ikke den største haj til at lytte af, så hvis du har nogle liggende,
eller ville fortælle mig hvor jeg kunne finde dem, ville jeg være meget
meget taknemmelig.

På forhånd tak

Jacob

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 16-01-01 20:19

"Jacob" <sydow@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> kunne finde nogle Bass-Tabs med blues brothers & commitments, jeg har søgt
> hele nettet igennem, men har kun fundet ca. 3 numre med blues brothers.

Vær opmærksom på, at det aldrig er Blues Brothers der har skreveet numrene,
så det kan være derfor, du ikke kan finde noget. Alle deres numre er kopier,
så led i stedet efter original numrene...

Jeg har tidligere lånt nodebøger fra The Commitments på biblioteket....der i
øvrigt også er kopi numre...

Kåre

Fra : Peter Laustsen

Dato : 16-01-01 22:50