Hvilken "hjemmetræning"?
Fra : Peter

Dato : 01-01-02 21:44

Hejsa

Jeg har fået en 15 Kg's håndvægt i julegave. Jeg går ud fra at det er en
hentydning om at jeg er ved at blive lidt godt besat på visse regioner...;)

Men jeg aner ikke en dyt om hvilken "træning" jeg bør lave med den!
Jeg trænger til at få strammet lidt op på brystet, der er begyndt at blive
tendenser til små "bryster", den nederste del af maven og balder/lår.
Jeg løber i forvejen ca. 25 minutter om dagen, er det nok til at gøre noget
gavn?
Hvilke øvelser kan jeg lave med min vægt for at hjælpe lidt på de førbævnte
områder?
Jeg vil ikke have stor muskler, bare have standset begyndelsen til et par
deller...eller det er vel nærmest deller nu...:)

Jeg er 190 Cm høj og vejer 84 Kg...og jeg er ikke muskuløs bygget.

Håber at en kan give et par gode råd om lidt godt hjemmetræning

Hilsen Peter

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 02-01-02 00:12

Hvis jeg var dig, ville jeg læse www.motion-online.dk 's artikler under
kondition og styrketræning...
Og kigge i deres forum...- Der står mange ting, som er rart at vide