Tun
Fra : Ronald Benson

Dato : 01-01-02 20:29

Hejsa
Kan en knallert 30 køre over 70 km i timen med et Tun udstødning kan den passe.
Min er en gilera Stalker som kører ca 80 i timen

HASTER

Ronald Benson

Fra : Rapper

Dato : 01-01-02 20:48

"Ronald Benson" <ronaldbenson@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
> Kan en knallert 30 køre over 70 km i timen med et Tun udstødning kan den
passe.

Ikke KUN med potten....

> Min er en gilera Stalker som kører ca 80 i timen

Rettelse: Du har en Gilera Stalker hvis speedo viser meget forkert.

--
Glædelig jul og godt tub'år *<
Regards Rasmus aka Rapper

Fra : Ronald Benson

Dato : 01-01-02 22:23

Nej Jeg har tun udstødning på og hvis jeg tager den af vil den så kun køre 30
km som de gør standart
eller er det også pillet ved dens gearing

Fra : Klaus G.

Dato : 01-01-02 23:54

> Nej Jeg har tun udstødning på og hvis jeg tager den af vil den så kun køre
30
> km som de gør standart
> eller er det også pillet ved dens gearing

Ehh...kan vi ikke få lidt info om hvad der sidder på dit kværn, så som cyl,
vario, karb osv.. Eller er det umuligt at sige noget om...

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Dennis Andersen

Dato : 03-01-02 14:42

Jaaaaaaaa... Du må da selv vide om der er pillet ved dens gearing.....

--
Mvh.