Eva trio induktion
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 01-01-02 19:32

Je ghar fået en Eva trio sauter pande i julegave....og der står induktion i
bunden. Men fordi den kan anvendes på et indukltionskomfur kan den vel også
anvendes på alm. plader eller hvad?

Kåre

Fra : Henrik Vest

Dato : 02-01-02 00:26

> Je ghar fået en Eva trio sauter pande i julegave....
Velkommen i klubben

>og der står induktion i bunden.
>Men fordi den kan anvendes på et indukltionskomfur
> kan den vel også anvendes på alm. plader eller hvad?

Hvis jeg ikke husker forkert er der en række pictogrammer
på papæsken der fortæller hvilke komfurtyper panden kan bruges på.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 02-01-02 11:37

"Henrik Vest" skrev i en meddelelse

> Hvis jeg ikke husker forkert er der en række pictogrammer
> på papæsken der fortæller hvilke komfurtyper panden kan bruges på.

Det er med papæsker som med brugsanvisninger....de bliver først læst når
alle andre muligheder er opbrugt....

Panden kan bruges til alle typer komfur!

I aften står den på paella i min nye pande....nogen der har en god
opskrift - ellers bruger jeg bare den fra god mad let at lave....

Kåre

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-01-02 10:37

"Kåre Weng Madsen" wrote:

> [...]
> bunden. Men fordi den kan anvendes på et indukltionskomfur kan den vel også

Ja.

Mvh. Jørgen