Chaintech eller Asus V7100
Fra : Erik Greve

Dato : 01-01-02 18:23

Jeg påtænker at udskifte mit nuværende grafikkort : nVIDIA Riva TNT2 TM64
32 MB med
enten Chaintech nVIDIA Geforce MX400, 64 MB
eller ASUS V7100Pro Geforce MX400 64MB

Chaintech er lidt billigere end ASUS, men data på de to kort er ellers ens,
har
jeg forstået rigtigt at ASUS har passiv køler medens Chaintech har aktiv
køler ? Støjer den ?
Hvor meget hastighedsforøgelse vil man opnå ?

Er der nogen, der har erfaring med Chaintech ?? Hvad skal man vælge ??

Venlig hilsen
Erik

Fra : Styb

Dato : 01-01-02 18:55

"Erik Greve" <erik.greve@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Hvor meget hastighedsforøgelse vil man opnå ?
>
> Er der nogen, der har erfaring med Chaintech ?? Hvad skal man vælge ??

Det ville være dumt at købe et sådan kort når man kan få et GeForce2 Ti, som
er MEGET hurtigere til ca. 300,- mere end et MX400.
Ti-kortet er uden tvivl det kort hvor forholdet mellem pris og ydelse bedst.

Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 02-01-02 11:17

"Erik Greve" <erik.greve@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor meget hastighedsforøgelse vil man opnå ?
>
> Er der nogen, der har erfaring med Chaintech ?? Hvad skal man vælge ??

Køb det billigste GeForce 2 mx400 du kan finde de har alle næsten samme
ydelse.
mvh. Jimme