ASUS grafikkort
Fra : Allan Pedersen

Dato : 01-01-02 16:45

Hej hej

Jeg overvejer at købe et nyt grafikkort, som dette:

Asus AGP-V8200 GeForce3 TI200 Deluxe TV-Out/In

Mit bundkort er et EPOX EP7KXA med VIA KX133 chipset

Hvad med TV-out/in, er det noget problem at få til at virke?

Ville dette være et godt køb??

Da ASUS jo nok er de største inden for grafikkort regner jeg da selv med at
det ville være et ok køb. Men det er rart nok lige at høre andres meninger
og personlige erfaringer

MVH
Allan Pedersen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-01-02 18:43

"Allan Pedersen" <pioneer@ready.dk> wrote in message

> Jeg overvejer at købe et nyt grafikkort, som dette:
> Asus AGP-V8200 GeForce3 TI200 Deluxe TV-Out/In
> Mit bundkort er et EPOX EP7KXA med VIA KX133 chipset
> Hvad med TV-out/in, er det noget problem at få til at virke?

Tjae... jeg har ikke TV in/out selv så personlige erfaringer har jeg ikke
med det, men prøv og se de andre indlæg her i gruppen. Der er en del der
lige har start problemer med det. Somregel er det vist enten kabelet eller
driverne der volder problemer. Det er vist fælles for det fleste grafikkort
med en nVidia/GeForce chip på at det kan være lidt "tricky".... men jo det
virker da.

> Ville dette være et godt køb??

Tjae... det kommer da an på prisen men jo det lyder fornuftigt
Du skriver godtnok ikke noget om hvilken CPU du har, men hvis du har noget
der ligger sig på omkring 1GHz så er GF3 fint. Hvis du har en 6-800MHz vil
et godt GF2 i mange tilfælde være ca. ligeså godt (når vi taler om FPS i
spil). Under alle omstendigheder vil et GF3 helt sikkder køre godt.

- Lars