Diesel i motoGP
Fra : Poul B-H

Dato : 01-01-02 16:18

Se og LYT lige her, hvis vi kan få den slags på gaden, vil jeg stoppe min
kritik af diesel'er i MotoGP:

http://www.motogp.com/Site/main/news_full_story.jsp?IDEdition=6454

Poul B-H

Fra : m.grewy

Dato : 01-01-02 16:30

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> wrote in message
> Se og LYT lige her, hvis vi kan få den slags på gaden, vil jeg stoppe min
> kritik af diesel'er i MotoGP:
>
> http://www.motogp.com/Site/main/news_full_story.jsp?IDEdition=6454
>
> Poul B-H

Wauv sådan en vil jeg også ha.
Den eneste fejl var bare at det ikke var Honda.
Det syntes Armand sikkert også:)

Michael

Fra : Armand

Dato : 01-01-02 20:54

m.grewy <grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Wauv sådan en vil jeg også ha.
> Den eneste fejl var bare at det ikke var Honda.
> Det syntes Armand sikkert også:)

Sikke frisk, dagen derpå! :-|

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 01-01-02 23:21

"Armand" wrote in message

> Sikke frisk, dagen derpå! :-|
>

> --
> Armand.

Jeg er da næsten altid frisk dagen derpå jeg var allerede hjemme kl 8
imorges.
Men du tog da tidlig hjem.

Michael

Fra : Armand

Dato : 02-01-02 18:08

> Jeg er da næsten altid frisk dagen derpå jeg var allerede hjemme kl 8
> Men du tog da tidlig hjem.

Jup!
Fæl hovedpine lige oven i bylden (rødvinen?)
Linea er på penicillin og var derfor pinlig ædru (=> knap så feststemt
:-/ ), så vi nød kun lige fyrværkeriet i klubben inden vi travede af,
og nød "resterne" over vestbyen på vejen hjem!

Nytårsdags-betragtning fra adskillige eksempler i mit kvarter:
Er det ikke næsten som at skrige til alhverden at man blev så fuld at
man faldt om inden midnat, når man står nytårs-eftermiddag og brænder
fyrværkeri af i stor stil?

--
Armand.

Fra : Jonas Holt

Dato : 01-01-02 17:57

> Se og LYT lige her, hvis vi kan få den slags på gaden, vil jeg stoppe min
> kritik af diesel'er i MotoGP:

Hvor kan du se, at det er diesel?

Og jo, en diesel-mc må være økonomisk i fuel og så er dieselmotor-konstruktionen meget mere genial end
benzinmotorens (og nemmere at turbolade:), så mon ikke det bare er et spm. om tid inden dieselerne kommer på gaden?

GODT NYTÅR!

mvh
Jonas Holt & CBR600F2 -i hi

Fra : madcat

Dato : 01-01-02 18:50

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev

> Hvor kan du se, at det er diesel?

Det kan man høre. Diesel = 4-takter

--
Susanne

Fra : Kenneth T

Dato : 01-01-02 18:53

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> wrote in message

> Hvor kan du se, at det er diesel?

Det er det ikke

> Og jo, en diesel-mc må være økonomisk i fuel og så er
dieselmotor-konstruktionen meget mere genial end
> benzinmotorens (og nemmere at turbolade:), så mon ikke det bare er et spm.
om tid inden dieselerne kommer på gaden?

Jeg er bange for at må skuffe dig, når nogel taler om diesel i MotoGP, så er
det et øgenavn for de nye 4-takst manskiner der kommer ind i klassen i år.

--
MVH
Kenneth T