Hvad hedder filmen???
Fra : adrian mikkelsen

Dato : 01-01-02 14:51

Hej jeg søger efter en film som jeg engang så på tv3 (mener jeg det var) det
handler om en pige7dame som skal baby sitte nogle børn hvor af en af dem er
forelsket i hende ,baby sitteren og børerne tager en tur i en bil og det
ender galt , de møde r en amnd med en krog (som erstatning for sin mistst
hånd, mener jeg) .
Kan i fortælle mig hvad den hedder ??? og hvornår den blev lavet.
mvh adrian mikkelsen

Fra : Marianne

Dato : 01-01-02 15:06

On Tue, 1 Jan 2002 14:51:09 +0100, "adrian mikkelsen"
<lander105@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hånd, mener jeg) .
>Kan i fortælle mig hvad den hedder ??? og hvornår den blev lavet.

Jeg er ret sikker på, at du tænker på "Adventures in Babysitting" m.
Elisabeth Shue i hovedrollen som babysitteren. Filmen er fra 1987.

Marianne

Fra : adrian mikkelsen

Dato : 06-01-02 14:00

Hej kan du fortælle mig hvor man kan finde den henne?????

--
mvh adrian mikkelsen denmark

Marianne <spam@tlaloc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:geg33uk0rfbtas5usse28n4vqt8iinj6o1@4ax.com...

Fra : Marianne

Dato : 06-01-02 19:14

On Sun, 6 Jan 2002 13:59:53 +0100, "adrian mikkelsen"
<lander105@hotmail.com> wrote:

>Hej kan du fortælle mig hvor man kan finde den henne?????

Læs om den her:
<http://us.imdb.com/Title?0092513>

Køb den på DVD:
<http://shopping.yahoo.com/shop?d=v&id=1800340457>