Hvem mangler en Suki?
Fra : futte

Dato : 01-01-02 14:27

Var lige ude med hunden og faldt over en sovende Suki. Den må ha' haft en
fornøjelig aften!
Billeder på dk.binaer.motor

Godt nytår

Jørgen ( Brøndby)
Honda CB550 F , den fine årgang 1976

Fra : RpR

Dato : 01-01-02 21:46

> Var lige ude med hunden og faldt over en sovende Suki. Den må ha' haft en
> fornøjelig aften!

Se det kan jeg slet ikke se det sjove i >:(

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 01-01-02 22:12

Hejsa

Monstro ikke der er tale om en skjult skrotning ?. At blive vippet ud af en
kassevogn kl. lort om natten !

Hilsen
H;p

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 02-01-02 02:26

Den er der da ingen grund til at skrotte på den måde, der er da mange fine dele
på den.

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 02-01-02 11:57

"Jesper Hvalsøe" <zopial@mail.dk> wrote in message
> Den er der da ingen grund til at skrotte på den måde, der er da mange fine
dele
> på den.
jeg tror at brdr jensen i horsens godt ku sælge den hvis det sku være...

Fra : Thomas Makro

Dato : 02-01-02 15:11

On Tue, 1 Jan 2002 14:26:45 +0100, "futte"
<Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote:

>Var lige ude med hunden og faldt over en sovende Suki. Den må ha' haft en
>fornøjelig aften!

Hvad med at ringe til politiet og informere dem? Hvis det er en
stjålet, bliver ejeren nok glad. Er den smidt ud, skal den også
fjernes, den hører ikke til på en p-plads.

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Jesper Rune Larsen

Dato : 03-01-02 01:19

Enig Makro.
Futte, ring til Politiet... det ville jeg gøre.

Mvh,
Jesper Larsen
www.vfr.dk

Fra : futte

Dato : 03-01-02 16:12

"Jesper Rune Larsen" <jesper@vfr.dk> wrote in message
> Enig Makro.
> Futte, ring til Politiet... det ville jeg gøre.

Politiet siger det ikke er deres bord, at det er kommunen når der ikke er
nummerplade på. Jeg har derfor sendt politiet en mail med vedhæftede
billeder og en beskrivelse af hvor og hvornår jeg har set den sovende Suki.
Man skulle da mene at de kunne se stelnummeret og på den måde finde ejeren,
men de mangler tilsyneladende viljen til at gøre noget. Vi får se, gør vi!

Jørgen
Honda CB 550F, den fine årgang 1976

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 04-01-02 00:44

er det ikke Rittig's Harly ( the missing link )

Kaj Gasseholm
Stentofterne 19
7600 Struer

Tlf. 97 84 02 87