Godt Nytår
Fra : J¤mfruen\)

Dato : 31-12-01 16:41

Et godt nytår til alle

Samt ønsket om en saglig debat, med en venlig og næstekærlig tone.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Esben

Dato : 01-01-02 17:52

J¤mfruen) <jomfru_d@worldonline.dk> wrote:

> Et godt nytår til alle
>
> Samt ønsket om en saglig debat, med en venlig og næstekærlig tone.
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)

Et dejligt ønske som jeg tilslutter mig.

Men der skal vist nye takter til hvis denne gruppe nogen sinde skal
vågne til live, fx moderation. Med al respekt kan jeg ikke se Hr
Sinclairs eller div. satanisters indlæg som noget der hører hjemme her.
Reelt er alternativ behandling blevet den gruppe der fungerer men uden
plads til filosofiske snakke som var det der skulle ske her. Er der
nogen der kan se nogle udviklingsmuligheder? - for jeg ville meget gerne
bidrage til at gøre denne gruppe til det den var ment som!

vh esben / esha@get2net.dk

Fra : Per S.

Dato : 22-01-02 00:51

Hej igen....
Jeg er en af dem, der har forladt gruppen i en meget lang periode, fordi
debatten ikke var særlig behagelig efterhånden.
Nu har jeg lyst til at være lidt med igen.
Jeg læste jeres indlæg og kom frem til følgende:
Vi skal selvfølgelig tage udgangspunkt i os selv, så vi kan jo selv komme
med nogle oplæg i forventning om at de bliver debatteret sagligt og i en god
tone.
Dernæst kunne vi jo ignorere indslag som bevidst prøver at sprede
negativitet og satanisme, de må jo have deres eget forum.
med venlig hilsen

Charlotte
Hjemmeside:
www.heartnsoul.dk

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-01-02 12:52

Hej Charlotte
"Per S." <sydel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
periode, fordi
> debatten ikke var særlig behagelig efterhånden.
> Nu har jeg lyst til at være lidt med igen.

Dejligt.
> [...]
selv komme
> med nogle oplæg i forventning om at de bliver debatteret sagligt

Enig!
> Dernæst kunne vi jo ignorere indslag som bevidst prøver at
sprede
> negativitet og satanisme, de må jo have deres eget forum.
> med venlig hilsen
Det er bare svært, når enkelte farer i blækhuset overfor nye
skribenter, og udviser stor negativitet - så at forholde sig
ignorerende.
Vi kan hurtigt blive enige om, at en ny besvarelse i en positiv
ånd vil være bedre, og jeg melder mig gerne til at forsøge dette.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Per S.

Dato : 22-01-02 19:40

Hej j¤mfruen)
Ja du har ret, at det er svært at tie især når det går ud over nye
skribenter, og et svar i en positiv tone kan man jo komme med. Om ikke for
andet...så at støtte den det er gået ud over :)
kærlig hilsen
Charlotte

Fra : Vince

Dato : 23-01-02 09:27

Hej jomfruen og charlotte

Jeg vil også være med til at diskutere ting og sager i en possitiv tone. Så
er vi ihvertfal 3 til en start.

--
De bedste hilsner

Vince