Andet multimedie
bentjuul 3670
Godt nytår
Fra : Kim Larsen

Dato : 31-12-01 16:37

Hej i gruppen

Kan i alle have et rigtigt godt nytår, og lad nu være med at lav noget dumt
hvor i ikke kan bruge mus/pen bagefter.

Kim Larsen

Fra : Punishers Inc.

Dato : 31-12-01 17:27

Hehe, for en gangs skyld glæder jeg mig til at forlade skærmen og gå amok
med mit lille alkymist sæt ;)

Happy drinking everybody!

Rasmus

Fra : Peter Loumann

Dato : 31-12-01 17:59

Mon, 31 Dec 2001 16:37:12 +0100, "Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk>
wrote:

>Kan i alle have et rigtigt godt nytår,

oss fra mig!

og lad nu være med at lav noget dumt

åhr - den ene gang om året....

Fra : Ammitz

Dato : 31-12-01 18:28

"Kim Larsen" skrev d. 31-12-01 16:37 dette indlæg :
> Hej i gruppen
>
> Kan i alle have et rigtigt godt nytår, og lad nu være med at lav noget
> [...]
Lad os håbe, at vi fortsat kan have glæde af og vilje til at hjælpe
hinanen med de mange problemer, der altid vil opstå i EDB-verdenen.
TAK, for de gode råd I alle gav mig i det forgangne år.
GODT NYTÅR.

Ammitz

http://www.kandu.dk/