Faderhuset i klammeri med autonome
Fra : Live4Him

Dato : 31-12-01 14:23

Faderhuset har nu indtaget ungdomshuset på Nørrebro som de købte for noget
tid siden.
Men det foregik ikke uden tumult.

mvh. jørgen.
--------------------------
Reinhard Bonnke : http://www.cfan.org/uk/

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-12-01 14:35

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Faderhuset har nu indtaget ungdomshuset på Nørrebro
> som de købte for noget tid siden.
> Men det foregik ikke uden tumult.

Ja, det er sandelig da også meget kristent at bruge selvtægt når man
kalder sig for en kristen kirke!

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Cyril Malka

Dato : 02-01-02 09:38

"Andreas Falck" <webmaster@bibel-skole.dk> skrev i news:a0ppjr$8m5$1
@egon.worldonline.dk:

> Ja, det er sandelig da også meget kristent at bruge selvtægt når man
> kalder sig for en kristen kirke!

Historien vrimler med eksempler af kristne, som har grebet til selvtægt
og/eller ulydighed for at gøre, hvad de vil.

Hvad gør de her forskellige fra så mange andre?

--
Venligst

Cyril Malka

http://www.malka.dk

Bladet om sekternes verden: http://www.etsectera.com

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-02 11:17

"Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Historien vrimler med eksempler af kristne, som har grebet til
> selvtægt og/eller ulydighed for at gøre, hvad de vil.

At andre kører over for rødt gør det ikke mere legitimt at køre over
for rødt!

> Hvad gør de her forskellige fra så mange andre?

Intet, - men det burde ikke være sådan!

Fra : Cyril Malka

Dato : 02-01-02 14:30

> At andre kører over for rødt gør det ikke mere legitimt at køre over
> for rødt!

Nope, men forskellen er, at man oftere peger af andre frem for at se sig på
selv.

Har du, eller 7. dages adventister *aldrig* "kørt over for rødt"?

> Intet, - men det burde ikke være sådan!

Men sådan er det.

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-01-02 14:41

"Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]

[ ... ]
> Har du, eller 7. dages adventister *aldrig* "kørt
> over for rødt"?

Hvad 7. dagsadventister har, ved jeg ikke, jeg er altså stadig ikke
medlem der, og kan ikke udtale mig om deres færdselskultur!

Hvad mig selv angår, - nej jeg har *aldrig* kørt over for rødt, men
jeg har kørt for stærkt iflg. den danske færdselslov! Har du, eller
katolikker *aldrig* kørt over for rødt?

Fra : Cyril Malka

Dato : 03-01-02 12:54

"Andreas Falck" <webmaster@bibel-skole.dk> skrev i news:a0v2mh$rg1$1
@egon.worldonline.dk:

> [...]

> Hvad mig selv angår, - nej jeg har *aldrig* kørt over for rødt, men
> jeg har kørt for stærkt iflg. den danske færdselslov!

Så burde du helgenkåres... Er du en af dem med "sandheden", så?

>Har du, eller
> katolikker *aldrig* kørt over for rødt?

Joda. Og jeg dømmer heller ikke andre, der gør det.

Fra : Sorte Slyngel

Dato : 31-12-01 15:43

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
> Faderhuset har nu indtaget ungdomshuset på Nørrebro som de købte for noget
> tid siden.
> Men det foregik ikke uden tumult.

> mvh. jørgen.

Undskyld men der står rent faktisk det ikke lykkedes for dem at smide de
autonome ud. Og at de formodentlig må vente på en retsag, før de kan
overtage huset. Jeg mener at faderhuset gør KBH nej danmark en tjeneste ved
det her, de autonome er i følge dem selv, en flok voldspsykopater fra
helvede. Og jeg syntes det er utroligt modigt at faderhuset overhovedet tør
stille op mod en flok voldspsykopater fra helvede.

Og hvis de her voldspsykopater fra helvede gerne vil have deres eget sted,
jamen hvorfor køber de så ikke deres eget sted ?. Tilsidst vil jeg lige
bemærke at Kim Larsen & filmanden Clausen mfl for år tilbage ville købe det
pågældene sted til tvoldspsykopaterne fra helvede, men de nægtede at modtage
det, da de var imod privatkapitalistisk ejerskab, værsgo og spis. Mage til
snotforkælede møgunger ska man lede længe efter.

MVH P.N.

Fra : Live4Him

Dato : 31-12-01 15:57

"Sorte Slyngel" <pip160@hotmail.com> wrote in message

> Undskyld men der står rent faktisk det ikke lykkedes for dem at smide de
> autonome ud. Og at de formodentlig må vente på en retsag, før de kan
> overtage huset.
~~~~~~~~~~
Ja, det er rigtigt at der er modstridende meldinger fra medierne.
Tilsyneladende var det medlemmer fra Faderhuset der blev fortrængt af de
autonome.

> Og hvis de her voldspsykopater fra helvede gerne vil have deres eget sted,
> jamen hvorfor køber de så ikke deres eget sted ?.
~~~~~~~~
Helt enig. Men de kræver altid særbehandling, og får de den ikke går de amok
og smadrer alt omkring sig.

Jeps.

jørgen.

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 01-01-02 13:14

"Sorte Slyngel" <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message

klip

> [...]
>
> Og hvis de her voldspsykopater fra helvede gerne vil have deres eget sted,
> jamen hvorfor køber de så ikke deres eget sted ?

Jeg har overhovedet ingen sympati med de autonome, og jeg ved jo ikke om det
er korrekt ref. på DR 1 Tekst-tv, hvor der bl.a. står at de kristne angreb
de autonome, for at smide dem ud. Der står også, at Fogedretten har bestemt,
at det skal afgøres ved civil ret, om de autonome kan smides ud.
Hvis det er rigtigt, jeg gentager - hvis, så tager jeg på det skarpeste
afstand fra Faderhusets handling. Det bringer "den kristne velduft af
Kristus" helt ned i sølet. Jeg håber at få mere info, om hvad der rent
faktisk er sket.

Godt Nytår med Jesus
Ernst