DVD drev på Icebook Hack-zone Hvordan??
Fra : Michael Horn

Dato : 31-12-01 12:12

Hej NG

Man har jo som standard 5 switche omgange for Zone-skift

Jeg fik en fidus med at "Force Quite" DVD pgm. Da denne først skulle
'nedgradere' zoneskift-antal ved slutning af programmet..

Det virkede ikke Nu må der gøres noget inden man er stock'ed på zone 1
eller 2..

Pls- advise

Mvh
Michael Horn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 31-12-01 12:50

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> [...]
> 'nedgradere' zoneskift-antal ved slutning af programmet..
>
> Det virkede ikke Nu må der gøres noget inden man er stock'ed på zone 1

Flash drevet, så det bliver regionsfrit, pachen til Toshiba combo drevet
er just kommet:

<http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/ldvdf.htm>

<icq:131382336>

Fra : Michael Horn

Dato : 31-12-01 20:09

> Flash drevet, så det bliver regionsfrit, pachen til Toshiba combo drevet
> er just kommet:
>
> <http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/ldvdf.htm>

Hey - Tusind tak for tippet..

Nu kan far her se DVD regionfree forever.

Måtte godt nok reinstallere Dvd-player på 9.2

Michael Horn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 31-12-01 21:20

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> Hey - Tusind tak for tippet..
>
> Nu kan far her se DVD regionfree forever.
>
> Måtte godt nok reinstallere Dvd-player på 9.2

det tip er næsten et radeon-kort værd Nu har jeg været i bad, så jeg
vil smutte til fest, lets party

<icq:131382336>