Die Herren
Fra : zcully

Dato : 31-12-01 00:03

Husk det nu.....
Die Herren spiller 2 De Luxe koncerter i henholdsvis Århus og KBH i Januar
måned.
Jeg er på pletten (som sædvanlig) d. 25 i Århus, for at overvære deres altid
totalt suveræne U2 kopi. Kan ikke anbefales nok.........

/Zcully

Fra : Martin Helbo

Dato : 31-12-01 11:07

> Jeg er på pletten (som sædvanlig) d. 25 i Århus, for at overvære deres
altid
> totalt suveræne U2 kopi. Kan ikke anbefales nok.........

Hvor i Århus er det?

/Martin Helbo

Fra : Frk.V.

Dato : 31-12-01 12:47

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> altid
> >
> Hvor i Århus er det?
>
> /Martin Helbo

Hej,
Det er på Train kl. 21.30, og koster 105 kr. + gebyr iflg. hjemmesiden
www.train.dk

m.v.h. Frk.V. *som desværre ikke kan høre Die Herren men er på skiferie*

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-01-02 02:33

On Mon, 31 Dec 2001 00:02:47 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Jeg er på pletten (som sædvanlig) d. 25 i Århus, for at overvære deres altid
>totalt suveræne U2 kopi. Kan ikke anbefales nok.........

JEg synes faktisk problemet er at de pøver at efterligne for godt! Og
det kan jo ikke lykkedes hvilket gør at de flopper IMO.
Jeg har kun hørt dem én gang og der gik jeg i baren efter pausen.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : 2nd Cousin

Dato : 02-01-02 13:53

Kopimusik kan ikke afvises nok!
.... fortolkninger er noget andet!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-01-02 13:47

On Wed, 2 Jan 2002 13:53:04 +0100, "2nd Cousin"
<Lars-Olsen@mail.tele.dk> wrote:

>Kopimusik kan ikke afvises nok!
>... fortolkninger er noget andet!

Well spoken