"Find" funktionen i MacSOUP
Fra : Thøger Terp

Dato : 30-12-01 20:37

Når jeg fælger "Find" eller cmd-F, så vælger jeg fx søg i "Subject"
efter ordet mail... så søger den, finder 18 hits, men hvor lister den
det fundne?

/Thøger

Fra : Jesper

Dato : 30-12-01 20:59

in article 1f58x47.1ku9jjhh554vmN%tterp@mac.com, Thøger Terp at
tterp@mac.com wrote on 30/12/01 20:37:

> Når jeg fælger "Find" eller cmd-F, så vælger jeg fx søg i "Subject"
> efter ordet mail... så søger den, finder 18 hits, men hvor lister den
> det fundne?
>
> /Thøger

Den tagger dem, så hvis du skifter til Tagged (æble+6) så finder du dem.

Jesper

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-12-01 21:01

Jesper <pinebox@myrealbox.com> wrote:

> Den tagger dem, så hvis du skifter til Tagged (æble+6) så finder du dem.

æble+4 er vist den rette kombi.

--
//Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/>

Fra : Michael Holm

Dato : 30-12-01 21:05

Thøger Terp <tterp@mac.com> wrote:

> Når jeg fælger "Find" eller cmd-F, så vælger jeg fx søg i "Subject"
> efter ordet mail... så søger den, finder 18 hits, men hvor lister den
> det fundne?
>
> /Thøger

under "tagged" - vælg "Tagged" i venstre hjørne af vinduet eller brug
genvejen at trykke på "4"
--
Michael Holm *<:O>
http://ki-aikido.homepage.dk