PROBLEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMER
Fra : Ronald Benson

Dato : 30-12-01 20:12

Hejsa
Jeg vil godt vide, hvor blinlysrelæet sidder på en gilera stalker årgang 99.
min blinklys blinker for hurtigt. Jeg har også tun på og køre nogle gange 100
km på en almindeligg vej. politiet har set mig men har ikke sagt noget. Måske
vil de tage min knallert. Hvor skal jeg gøre af min tun.

det HASTER

Ronald Benson

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-12-01 20:11

Smid den i Århus havn *GGG*

Kim Larsen

Fra : Ronald Benson

Dato : 30-12-01 21:12

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> wrote in message

> Smid den i Århus havn *GGG*
>
> Kim Larsen

nej kom nu det er ikke sjovt JEG MENER DET Vil De ikke nok hjælpe mig!!!!!!

Fra : Kim Larsen

Dato : 31-12-01 01:34

Pil skidtet af og kom det i en kasse. Blinklyset siger de nok ikke så meget
til, de tager med garanti ikke din moped for det.

Kim Larsen

Fra : Klaus G.

Dato : 30-12-01 20:39

> [...]
Måske
> vil de tage min knallert. Hvor skal jeg gøre af min tun.

Giv det til mig til mig, samt en kvitering. :)

Ej, jeg ved ikke hvor det relæ sidder :(

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Madsen

Dato : 30-12-01 23:14

On Sun, 30 Dec 2001 19:11:41 +0000 (UTC), "Ronald Benson"
<ronaldbenson@hotmail.com> wrote:

> [...]
>km på en almindeligg vej. politiet har set mig men har ikke sagt noget. Måske
>vil de tage min knallert. Hvor skal jeg gøre af min tun.

Spis den dog. Tun er sundt.

Det er heller ikke smart at køre rundt med en tun på knallerten.
Det går fint ligenu hvor det er koldt, men bare vent til foråret.
Så begynder fisken at lugte fælt og du får alle kvarterets
katte efter dig.

Fra : MaxiSmiley

Dato : 31-12-01 16:05

> [...]
> Det går fint ligenu hvor det er koldt, men bare vent til foråret.
> Så begynder fisken at lugte fælt og du får alle kvarterets

Svedig kommentar!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Ronald Benson

Dato : 06-01-02 21:43

Nej nej

Det er ikke godt at bare man ser på min knallert. Der er en som har fået
kraniebrud da han ville åbne mine låse på knallerten. Min ven så det og i bilen
havde han en baseboldbat som han hamrede hos en.

Fra : Ronald Benson

Dato : 06-01-02 21:44

Nej nej

Det er ikke godt at bare man ser på min knallert. Der er en som har fået
kraniebrud da han ville åbne mine låse på knallerten. Min ven så det og i bilen
havde han en baseboldbat som han hamrede ham ned.

Fra : Niels Skaaning

Dato : 06-01-02 21:51

Ronald Benson skriver:

> [...]
> kraniebrud da han ville åbne mine låse på knallerten. Min ven så det og i bilen
> havde han en baseboldbat som han hamrede ham ned.

Er der nogen, der gider lære denne mand at skrive sætning på almindeligt dansk!?
Jeg fatter absolut ikke en brik af, hvad du siger. Der er nogle brudstykker som
"kraniebrud" og "baseboldbat" jeg får ud af det, men meningen er svaær at få fat i.
Læs det du har skrevet igennem inden du sender sådan noget uforståeligt noget!

Ak ja, ungdommen nutildags... næh, dengang jeg var ung...

NS

Fra : Madsen

Dato : 07-01-02 00:57

On Sun, 06 Jan 2002 21:50:52 +0100, Niels Skaaning
<niels_skaaning@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen, der gider lære denne mand at skrive sætning på almindeligt dansk!?

Så så, ham kan da væl ikk gør får at ham er ordblid

Fra : Lasse Laursen

Dato : 01-01-02 16:31

"Ronald Benson" <ronaldbenson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Måske
> vil de tage min knallert. Hvor skal jeg gøre af min tun.

Dav...
Jeg har selv en Stalker årg. 2001.
Jeg ved ikke hvor relæet sidder, men hvor svært kan det være at finde? Gå da
ud og skru et par skruer ud, så finder du det nok.

Mvh Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : --------IQ---------

Dato : 03-01-02 11:10

På min sonic sidder relæet på bagsiden af spedo...jeg skal kun tage den
trekant af, og vupti, så er jeg inde ved relæet.....så er det altså heller
ik sværere at finde....

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 07-01-02 00:13

*blowjob*