Dep. file out of date
Fra : Henning Larsen

Dato : 30-12-01 19:50

Når jeg pakker mit project med Package & Deployment Wizard, får jeg en Out
of Date meddelelse på dependency filen til scrrun.dll (Microsoft Scripting
Runtime). Jeg bruger VB6 Pro med SP5 installeret. Mit program ser dog ud til
at virke som det skal alligevel. Men hvorfor mon versionsnummeret ikke
stemmer på dll-filen (version 5.1.0.5010) og dep-filen (version 4.0.0.2926),
og hvor får jeg en opdateret dep-fil?

Henning Larsen

Fra : Christer

Dato : 30-12-01 20:05

Undskyld, men det lyder som om det er noget spændende, men også som noget
jeg har overset... Hvad er package & deployment Wizard?

Lyder som hvad jeg håber det er, men jeg kunne godt tænke mig en beskrivelse
(og af brug)?

Mvh.
Christer

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 31-12-01 12:50

"Christer" <winterdk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> jeg har overset... Hvad er package & deployment Wizard?
>
> Lyder som hvad jeg håber det er, men jeg kunne godt tænke mig en

Et program, der laver installationsfiler ud af et VB-projekt. Den sørger
for, at alle DLL-erne osv. kommer med.

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 01-01-02 22:18

Henning Larsen skrev:
> [...]
ikke
> stemmer på dll-filen (version 5.1.0.5010) og dep-filen (version

Er det fordi du i sin tid fik samlet en .cab-fil med én version af
scrrun.dll, og senere har opdateret denne i system-biblioteket på din
computer, men ikke i .cab-filen?

Når du "pakker" filerne med P&DW, dannes et Support-bibliotek med de
dll'er, som bliver pakket ned i .cab-filen. Den scrrun.dll, som ligger
her er sikkert out-dated!

-------
Tomas

Fra : Henning Larsen

Dato : 02-01-02 19:41

"Tomas Christiansen" <toc@blikroer.removethis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når du "pakker" filerne med P&DW, dannes et Support-bibliotek med de
> dll'er, som bliver pakket ned i .cab-filen. Den scrrun.dll, som ligger

Nej, sådan forholder det sig ikke. Jeg har ikke brugt scrrun.dll før. Men
jeg har muligvis fået opdateret dll-filen ved installering af et andet
program, måske office 2000.

Henning Larsen