REQ oversigt over priserne....
Fra : Ravn

Dato : 30-12-01 19:15

Hej NG !

Jeg har været lidt væk fra denne gruppe, men kan engang huske at der var en
der lavede et dokument (vist i exel) de viste en oversigt over de
forskellige priser fra alle mobilselskaber.. Så man kunne se hvad der bedst
kunne betale sig hvis man snakkede et X antal minutter...
Ved godt at www.tst.dk har et lign, men savner lidt denne hurtige grafiske
oversigt over det..
Så hvis der er nogen der har denne fil, eller ved hvor den kan findes, ville
jeg blive glad..

På forhånd tak

/Ravn

Fra : alwresuihalert

Dato : 01-01-02 22:26

snip
> [...]
> oversigt over det..
> Så hvis der er nogen der har denne fil, eller ved hvor den kan findes,

Telmore, ligegyldigt hvad. Men de har ikke GPRS.

Fra : Ravn

Dato : 01-01-02 23:23

> Telmore, ligegyldigt hvad. Men de har ikke GPRS.

Jeg har Telmore i øjeblikket.... Men bruger næste for 900 kr om måneden. En
del på SMS, men stadig meget mere på alm tale. Jeg har heller ikke brug for
noget med data eller lign, da jeg kun snakker og skriver... Men kan det så
stadig passe at Telmore er det bedste valg ? For man kan da godt komme ned
under de 1.2 pr min. som det koster hos telmore ! ?

/Bjarke

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-01-02 23:45

Ravn skrev:

>For man kan da godt komme ned
>under de 1.2 pr min. som det koster hos telmore !?

ClubBlahBlahs priser er 1,10kr/min. og 24 øre/SMS, også uden
abonnement. http://www.simlock.dk/link/clubblahblah/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Ravn

Dato : 02-01-02 02:02

> ClubBlahBlahs priser er 1,10kr/min. og 24 øre/SMS, også uden
> abonnement. http://www.simlock.dk/link/clubblahblah/

Ja dem kender jeg også godt.. Men har ikke hørt så meget godt om dem. Og det
skal heller ikke nødvendigvis være uden abonnement. Har set lidt på både VIC
og Orange's match, og så vidt jeg kan se, kan man hos orange komme ned på
under en krone, hvis bare man snakker nok... ?

/Bjarke

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-01-02 05:52

"Ravn" <wannabe@cool.dk> wrote:

> [...]
>stadig passe at Telmore er det bedste valg ? For man kan da godt komme ned
>under de 1.2 pr min. som det koster hos telmore ! ?

Det kan du absolut.

Når jeg ikke kender dit forbrugsmønster, kan jeg egentlig kun anbefale
dig at gå ind på www.teleprisguide.dk - den bliver opdateret hurtigt,
når priserne skifter. Vær opmærksom på, at hvis du kun bruger
mobiltelefon, tror den du altid ringer hjemmefra. En underlig antagelse,
men man kan rette det i forudsætningerne.

Jeg tror Orange Match vil passe dig bedst, men det kommer an på om du
for det meste er i et område hvor de selv dækker.

Peter

Fra : Fischer

Dato : 02-01-02 06:25

> Telmore, ligegyldigt hvad.

Sikke noget sludder!
Det kommer helt an på dit forbrugsmønster. På nogle abonnementer kan man
under rette forhold komme under ½ pris af Telmore.

*Fischer

Fra : "René Nielsen"

Dato : 04-01-02 22:58

I artikel <a0t9hv$138e$1@news.cybercity.dk>, skrev "alwresuihalert"
<lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com>:
> Telmore, ligegyldigt hvad. Men de har ikke GPRS.
Sådan en gang hø - hvis jeg skulle bruge telmore, ville jeg have en
regning på over det dobbelte ... så det afhænger fuldstændig af hvilket
forbruge en person har..

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]