Gemme suppe
Fra : Ninzen

Dato : 30-12-01 17:50

Hej

Hvis der er et indlæg jeg vil gemme, hentet med MacSOUP, ja så kan jeg
jo gemme det til en anden folder. Men kan jeg ikke markere et indlæg
eller en tråd til ikke at slettes?

--
Godt nytår - Nina

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-12-01 18:08

Ninzen <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Hvis der er et indlæg jeg vil gemme, hentet med MacSOUP, ja så kan jeg
> jo gemme det til en anden folder. Men kan jeg ikke markere et indlæg
> eller en tråd til ikke at slettes?

æble+shift+L

- eller lad være med at slette gamle artikler automatisk. (skriver
fjolset der har 70000 dk.edb.mac artikler og masser af RAM)

<icq:131382336>

Fra : Ninzen

Dato : 30-12-01 18:19

> æble+shift+L
>
> - eller lad være med at slette gamle artikler automatisk. (skriver
> fjolset der har 70000 dk.edb.mac artikler og masser af RAM)

Tak, jeg køber den første. Den havde jeg jo faktisk godt lagt mærke til,
ved lidt slinger i motorikken

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Jonas Voss

Dato : 30-12-01 18:26

Ninzen <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Hvis der er et indlæg jeg vil gemme, hentet med MacSOUP, ja så kan jeg
> jo gemme det til en anden folder. Men kan jeg ikke markere et indlæg
> eller en tråd til ikke at slettes?

æble+shift+L - det låser indlægget/tråden så det ikke bliver slettet.

--
//Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/>