Logo etc. i MacSOUP
Fra : Per Madsen

Dato : 30-12-01 16:01

Nu har jeg lagt mærke til, at flere af jer her i gruppen har et logo
liggende i jeres postings. Hvordan har I gjort det? Jeg synes ikke
rigtigt, at jeg kan finde "stedet" man gør det i "suppens"
indstillinger.

Mvh.

Per

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-12-01 16:30

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> liggende i jeres postings. Hvordan har I gjort det? Jeg synes ikke
> rigtigt, at jeg kan finde "stedet" man gør det i "suppens"

Der er to slags:

X-face, der kan læses af alle newsreadere, du skal lave et x-face som
indsættes i kontrolpanelet "internet", der er sikkert en venlig sjæl
eller gammel gris der er villig til at forklarere dig hvordan hvis du
spør' pænt.

Maccsoup face, der kun kan læses af macSOUP. Farvebilleder er forbeholdt
macSOUP. Helt konkret foregår det ved, at du sender et billiede af dig
selv til René Ericsen

læs mere på <http://home4.inet.tele.dk/marathon/MacSOUP/faces/>

<icq:131382336>

Fra : Per Madsen

Dato : 30-12-01 18:15

> [...]
>
> Maccsoup face, der kun kan læses af macSOUP. Farvebilleder er forbeholdt
> macSOUP. Helt konkret foregår det ved, at du sender et billiede af dig

Tak for hjælpen,- jeg prøver en dags tid...

Per