Intergration af sjælden skrifttyper via CS~
Fra : Dyl

Dato : 30-12-01 16:07

Jeg er lidt "utålmodig" og spørger derfor også i denne NG om det samme
spørgsmål i håb om, at møder nogen kloge hoveder

Hvordan gør man ? Synes bestemt jeg har læst et indslag herom for nogen tid
siden, men kan ikke finde det.

På forhånd tak !

/ Bjarne

Fra : Dyl

Dato : 30-12-01 19:22
Fra : Jonas Voss

Dato : 30-12-01 19:36

Dyl <sjakbajsen@sol.dk> wrote:

> Svaret - og løsningen - ligger her:
>
> http://www.microsoft.com/typography/web/embedding/weft3/default.htm?fname=%2
> 0&fsize

Vov, jeg troede bare det var 42...

--
//Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/>

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 30-12-01 20:01

> Vov, jeg troede bare det var 42...

nej nej, 42 er bare løsningen... svaret er jorden jo igang med at regne
ud...

Al magt til musene, jordens virkelige herskere.

\Henrik - der forguder Douglas Adams, har afgrundsdyb respekt for manden og
begræder han død.

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 31-12-01 10:24

> nej nej, 42 er bare løsningen... svaret er jorden jo igang med at regne
> ud...

DOH, jeg mener naturligvis at Spørgsmålet er jorden ved at regne ud... jeg
undskylder. Løsningen og svaret er naturligvis - 42

glæder mig til vi får spørgsmålet at vide.

\Henrik