Ananasbromelinkur
Fra : Kirsten

Dato : 30-12-01 14:46

Hej

Er der nogen der kender dette produkt, har lige modtaget brev om dette
produkt, som lover alt det de andre lover ( taber dig hurtig - tager ikke på
igen o.s.v ). De påstår det er fordi pillen indeholder inulin - bromelin,
hvad er det for nogle stoffer? Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er
nogen der har prøvet den, og om den holder det den lover.

mvh

Kirsten

PS. Jeg fik brochuren i et adresseret brev til mig, hvor ved de fra at jeg
trænger til at tabe mig *SS*

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-12-01 15:25

"Kirsten" <kfoged@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse

> PS. Jeg fik brochuren i et adresseret brev til mig, hvor ved de fra at
jeg
> trænger til at tabe mig *SS*

Det ved de nok heller ikke. Mit gæt er, at de har købt et
adressekartotek - hvor din adresse er med - et eller andet sted.

Venligst
Henriette Døssing
www.doessing.dk

Fra : mogens henckel

Dato : 30-12-01 22:23

Hejsa

Jeg har ingen viden om dette produkt, men regner med at det er en omgang
fusk, som alt andet der lover at man kan tabe sig hurtigt og næsten uden at
gøre noget. Jeg har også modtaget brevet adresseret til mig...!!!

mvh
Mogens