kosttilskud
Fra : Laila Nielsen

Dato : 30-12-01 13:51

Findes der mærker af kosttilskud som er billigere end Herbalife?

Jeg har brugt Herbalife en periode og har tabt mig 9 kg på 5 måneder, så det
er jeg naturligvis meget tilfreds med. Det er nogen måneder siden nu, og jeg
har ikke taget så meget som et gram på siden.

Kuren går ud på:
Urte/fiber piller 2 stk - 3 gange dagligt
Vitamin piller 1 stk - 3 gange dagligt
Proteinpulver 1 eller 2 shakes om dagen.

og endelig VAND VAND og atter VAND.

Hilsen Laila Nielsen

Fra : Webwoman

Dato : 31-12-01 10:30

"Laila Nielsen" <frknielsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der mærker af kosttilskud som er billigere end Herbalife?

Sikkert... men hvis du fortæller om prisen på Herbalife er det nemmere at
foreslå noget i givet fald *S*

> Kuren går ud på:
> Urte/fiber piller 2 stk - 3 gange dagligt
> Vitamin piller 1 stk - 3 gange dagligt
> Proteinpulver 1 eller 2 shakes om dagen.

Hvad indeholder de piller og det pulver?
Vil du finde en erstatning, er du nødt til at vide, hvad du præcist skal
erstatte. Er vitaminpillerne "kun" almindelige multi-vitaminpiller, kan du
eksempelvis finde erstatning i et hvilket som helst
supermarked/Matas/apotek.

Er proteinpulveret "kun" proteinpulver, kan du finde mange alternativer....
eller overveje at erstatte med sund mad i stedet. Det smager bedre *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Ole Hendriksen

Dato : 20-02-02 07:02

Hvis du er tilfreds med Herbalifes produkter, syntes jeg du skal spørge din
forhandler, hvordan du kan få mellem 25-50% i rabat på produkterne.

Jeg er selv forhandler af produkterne, så jeg ved, at det kan lade sig gøre.

Mvh
---
Ole