Jeff Healey
Fra : Jacob

Dato : 06-01-01 12:49

Er der nogen der ligger inde med Cover'et til Jeff Healey's CD See The
Light.
Det ville være en stor hjælp hvis nogen gad at poste det, jeg har søgt hele
nettet igennem + div covercentrals.

jacob

Fra : Steen Zeeberg Dyrmos~

Dato : 06-01-01 19:51

Jacob wrote:

> [...]
> Light.
> Det ville være en stor hjælp hvis nogen gad at poste det, jeg har søgt hele

Får mig en scanner indenfor en uges tid, så ska' jeg nok
Men jeg synes det lyder underligt at du ikke har haft held med at finde en
elektronisk version på nettet....hvilke søgemaskiner bruger du?

PS: I mellemtiden kan du finde en mosaikopløsningsudgave af coveret på Jeffs
officielle hjemmeside http://www.jeffhealyband.com

*GG*

Mvh,
Steen

Fra : Jacob

Dato : 07-01-01 14:59

Jeff Healey er åbenbart ikke så efterspurgt på covercentralerne, men det
ville være fedt hvis du gad at poste den.
På forhånd mange tak

Jacob

Fra : N/A

Dato : 09-01-01 14:39

Fra : Jacob

Dato : 09-01-01 14:39

Takker mange gange, det var fedt at du fandt den, jeg kendte ikke den adr.
men det gør jeg jo nu......

Mange tak
Jacob

Fra : Jacob

Dato : 09-01-01 14:43

takkede måske for tidligt, den side hvor netop "See the Light" lå på er ikke
længere tilgængelig, hvorfor er det bare altid
sådan............................................??????

Alligevel Tak
Jacob

Fra : Linda Luvl@ze

Dato : 10-01-01 19:27

Jacob <you@me.comon> skrev i en
nyhedsmeddelelse:uxE66.22$Q14.759@news101.telia.com...
> takkede måske for tidligt, den side hvor netop "See the Light" lå på er
ikke
> længere tilgængelig, hvorfor er det bare altid

Virker fint her... Har du prøvet at opdatere (F5) ???
Anyways, da jeg kiggede efter coveret, synes jeg ikke lige at det lå under
"J", men søgte på siden og fandt det.....

xxx

/Luvl@ze