Så læs da indlæggene et par dage tilbage!!
Fra : Styb

Dato : 30-12-01 12:56

Folk bliver i denne tid VED med at lave indlæg om hvilket grafikkort de
burde smide i deres PC. Hvis de nu bare gad at læse tilbage nogle dage i
gruppen ville de få svar på alle deres spørgsmål!
Tror der har været 4-5 indlæg omkring valg af grafikkort til omkring 1000,-
inden for nogle dage.
Til sidst gider man næsten ikke blive ved med at skrive det samme råd flere
gange.
Der må være en masse der kan følge mig her ...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-12-01 12:58

JA!

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-12-01 13:13

"Styb" <rasmusstubert@hotmail.com> wrote in message
> [...]
flere
> gange.
> Der må være en masse der kan følge mig her ...

Hej

Jamen folk vælter bare ind, gider ikke at læse hvad andre har at skrive, og
laver så sin egen tråd, det er da meget nemmere end at lede selv. Nu er det
ikke kun om hvilket kort folk skal vælge der er mange af, prøv en gang at se
alle de der handler om Windows XP, folk kan ikke finde ud af at gå ind og se
Microsofts egen hjemmeside og finde løsningen der.
Men på den anden side, hvis folk nu læste de gamle indlæg, så ville der jo
ikke vare meget her i gruppen, den ville være næsten tom o<

Kim Larsen

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 30-12-01 13:43

Kim Larsen wrote:

<snip>
> Jamen folk vælter bare ind, gider ikke at læse hvad andre har
> at skrive, og laver så sin egen tråd, det er da meget nemmere
> end at lede selv.
<snip>

Du glemmer helt at de også forsvinder så snart de har fået svar,
og at de ikke har læst noget særligt om usenet før de poster -
prøv at tælle hvor mange der svarer over det de svarer på, ikke
videre høfligt (jeg håber ikke det er en indikation af
befolkningens generelle sans for høflighed og pil...).

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-12-01 17:19

Styb wrote:

> Der må være en masse der kan følge mig her ...

Absolut - der er også alle indlæggene om SortHvid TvUd, lyd og tv-ind/ud....

Jeg har det efterhånden sådan at jeg kun bruger de udenlandske grupper (Selv om
CC er ½ døgn bagude) for der er det ikke nær så slemt.

Måske ville en FAQ hjælpe og så alligevel ikke, for dem som kunne havde glæde
af at læse den vil formodentlig aldrig finde den alligevel.

Mvh

Bruno

Fra : Carsten Rosser

Dato : 30-12-01 18:00

Jeg fornemmer at du bla. henvender dig til mig i tråden "valg af
grafikkort". Jeg gjorde mig helt bestemt den ulejlighed at kigge
nyhedsgruppen igennem før jeg postede. Nu er det bare sådan at faktisk alle
indlæg omhandler 3d performance, 3d effecter og jeg ska' gi dig - noget som
for mig er helt uvedkommende. Jeg har bare brug for et godt billigt kort med
virkelig god 2d kvalitet, noget som i denne gruppe ofte er overset.

Mvh.
Carsten

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 30-12-01 18:24

Carsten Rosser wrote:

> [...]
> uvedkommende. Jeg har bare brug for et godt billigt kort med
> virkelig god 2d kvalitet, noget som i denne gruppe ofte er
<snip>

Jeg tror ikke der skydes på nogen bestemt person, og dit indlæg
falder, som du ganske rigtigt selv påpeger, ikke ind under den
kategori diskussionen angår.

Nu, da det også lader til at du bliver et stykke tid, vil jeg
sende et stille ønske: vil du ikke nok læse lidt om qouting på
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html - please...

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Carsten Rosser

Dato : 30-12-01 20:21

> Nu, da det også lader til at du bliver et stykke tid, vil jeg
> sende et stille ønske: vil du ikke nok læse lidt om qouting på
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html - please...

Jeg var ikke klar over at der var en bestemt måde at citere på, men tak for
oplysningen.

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 30-12-01 20:30

Carsten Rosser wrote:

<snip>
> Jeg var ikke klar over at der var en bestemt måde at citere på,
> men tak for oplysningen.

Det er heller ikke en regel som de f.eks. findes i
færdselsloven, mere en høflighedsanvisning som de findes hos
Emma Gad - eller for at quote mig selv lidt forkert: Det handler
om ikke at spytte på sædet når man stiger af bussen

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Styb

Dato : 30-12-01 19:19

"Carsten Rosser" <greatrosser@hotmail.com> wrote in message
> Jeg fornemmer at du bla. henvender dig til mig i tråden "valg af
> grafikkort".

Det gjorde jeg som ikke, synes dit indlæg er ok idet du specificerer at du
ikke ønsker et fancy 3D kort, men lægger mere vægt på 2D. Disse indlæg
kommer ikke ligeså tit som indlæggene omkring hurtigste kort til spil.
Jeg henvendte mig til indlægget "Nyt kort??", af Søren.
Hans formål var netop at købe et kort som primært var til spil, og disse
indlæg kan forekommeflere gange om dagen.

Jeg gjorde mig helt bestemt den ulejlighed at kigge
> nyhedsgruppen igennem før jeg postede. Nu er det bare sådan at faktisk
alle
> indlæg omhandler 3d performance

NETOP

> [...]
med
> virkelig god 2d kvalitet, noget som i denne gruppe ofte er overset.

Gir dig ret ...