Cake! Anbefal album!
Fra : AKV

Dato : 04-01-01 22:11

HEJ

Jeg har hørt cakes version af I Will Survive, og kunne godt tænke mig at
høre deres album, HVAD HEDDER DET???

Mvh Anders

PS: Har de lavet andet

PPS: Kender du andre versioner (fede) af "I Will Survive"!

Hygge

--
- - -

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 04-01-01 22:19

Hej.

> Jeg har hørt cakes version af I Will Survive, og kunne godt tænke
> mig at høre deres album, HVAD HEDDER DET???

<http://www.cakemusic.com/music.html> (kan findes via
<http://www.google.com/search?q=Cake+music&sa=I%27m+Feeling+Lucky>)
siger at den er fra Fashion Nugget (1996).

> PS: Har de lavet andet

Ja, se ovenfor.

> PPS: Kender du andre versioner (fede) af "I Will Survive"!

Nej.

Mvh.

--
"Vi lugter af bukselak Adam Sjøgren
Vi lugter af bukselak" asjo@koldfront.dk

Fra : John Fogde

Dato : 05-01-01 17:58

On Thu, 4 Jan 2001 22:10:43 +0100, "AKV" <gylp@kvalme.dk> wrote:
>HEJ
>Jeg har hørt cakes version af I Will Survive, og kunne godt tænke mig at
>høre deres album, HVAD HEDDER DET???
>Mvh Anders
Nummeret er taget fra pladen Fashion Nugget, hvor singlen The Distance
også er fra. Jeg foretrækker debutten Mototrcade of Generosity, men
alle deres tre plader er fede.

John

Fra : Skummet

Dato : 05-01-01 18:30

Det kan tilføjes at de "snart" kommer med et 4. album... ifølge deres
hjemmeside er det lige på trapperne... men det har det så været i godt 2
mdr. nu... Forhåbentlig følger de op med en promo-tour...
Var der nogen af jer her i gruppen der så dem i Vega i '98 ? det var sq for
fedt!!! :)

/Skummet

Fra : Kykkel

Dato : 07-01-01 13:30

> Jeg har hørt cakes version af I Will Survive, og kunne godt tænke mig at
> høre deres album, HVAD HEDDER DET???
> PS: Har de lavet andet
> PPS: Kender du andre versioner (fede) af "I Will Survive"!

Der var en posting midt i december(tror jeg) hvor næsten alle versioner af
denne sang blev nævnt.
Prøv at søge i Deja.com
--
Kykkel@sol dot Dk