Sende filer med Winsock TCP
Fra : Tajen

Dato : 30-12-01 03:25

er det muligt at sende filer med winsock uden at åbne filen i en variabel
eller tekstbox - Da det går rimelig galt med fx .mpg filer.... jeg fik selv
et 32Mb filmklip til at fylde 3Kb under sådan en overførelse..

Nogen der kan hjælpe...

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 31-12-01 00:45

On Sun, 30 Dec 2001 03:25:00 +0100, "Tajen" <tajen@genistreg.dk>
wrote:

> [...]
>eller tekstbox - Da det går rimelig galt med fx .mpg filer.... jeg fik selv
>et 32Mb filmklip til at fylde 3Kb under sådan en overførelse..

Vet ikke om det helt dette du er på jakt etter....
<http://www.hbsoft.com/files/MyDownload.zip>

--
Snutten
Fjern helge fra mail adressen før du svarer.

Fra : Tajen

Dato : 06-01-02 18:53

Mangler bare server siden... så kunne jeg måske..