Moto morini
Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 30-12-01 00:17

Hej
Jeg stå og skal købe en motorcykel til sommer og over vejer at købe en Moto
Morini Dart.
Jeg har dog ikke kunne finde nogen der rigtig ved noget om den.
Hvordan en køreeneskaber er og hvor slid stærk den er.

Håber nogen af jer kan hjælp

på forhånd tag Søren

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 30-12-01 02:36

WWW.ducati.dk har en side med Morini prøv den

--
Lars Bo Johansen
Jernbanegade 8a

Fra : RpR

Dato : 30-12-01 04:21

> WWW.ducati.dk har en side med Morini prøv den

Morini? Er det ikke Suzuki?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-12-01 13:14

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Morini? Er det ikke Suzuki?

Moto Morini er et gammelt italiensk mærke som desværre gik lidt ned i øh,
var det starten/midten af 90'erne? Jeg kendte engang en gut der havde en
Morini 350 fra '79, en dejlig spændende motorcykel med V2 4-takt motor. Den
hvide vacuumpakkede Morini 400 Dart som blev solgt herhjemme lige inden
Morini opgav ævred har en motor der ligner den gamle '79 350'er på en prik.
Flere af Dart'ene havde visse kvalitets/finish problemer som vist mest
skyldtes at de havde nogle år på bagen i en lagerhal før de kom til DK.

Rittig

Fra : RpR

Dato : 30-12-01 16:08

> [...]
> Flere af Dart'ene havde visse kvalitets/finish problemer som vist mest
> skyldtes at de havde nogle år på bagen i en lagerhal før de kom til DK.

oki, forbinder det bare med Suzuki da Morini laver Suzuki's 50cc scootere.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com