Ankerhus Kostprogram WinFood 2.0
Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-12-01 23:53

Er der nogen der har nogle erfaringer med dette program?

Jeg tænker mest på om det virkelig ikke er muligt at importere f.eks.
McDonals produktdataene ind i den indbyggede liste, eller om man
virkelig skal igennem Fil -> Hent -> Produkt -> Produktfil hver gang man
skal sætte en McFeast eller lignende ind?

Alternativt kan man vel selv indtaste oplysninger i RAAVARE2.TXT men så
bliver jeg vist ikke færdig de næste par år.

/Robert

Fra : Mette Frederksen

Dato : 08-01-02 08:38

Hvor kan man finde dette program??

jeg har kosttabellen fra ankerhus! og det er kanon god! *S*

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Henrik

Dato : 08-01-02 09:39

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man finde dette program??

Ved at skrive "winfood" i http://www.google.com/intl/da/ fik jeg på 10
pladsen dette link http://www.sip.dk/review/software/ankerhus.htm . God
fornøjelse også med prisen .

Henrik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-01-02 18:36

http://www.kosttabelforlaget.dk kan du bestille det.

> Ved at skrive "winfood" i http://www.google.com/intl/da/ fik jeg på 10
> pladsen dette link http://www.sip.dk/review/software/ankerhus.htm . God
> fornøjelse også med prisen .

hmm.. 500kr for en klar-dig-selv version. Er det dyrt?
Ved bare ikke helt hvordan de opkræver beløbet. Efter at have bestilt det
gik der et par (jule-)dage før det lå i min mailboks klar til brug.
Endnu ikke modtaget hverken giro-kort eller andet. Godt det samme da vi
bagefter fandt ud af det er erhvervs-versionen vi skal bruge (og så kan du
sige god fornøjelse med prisen.. 5000kr!)

/Robert

Fra : Webwoman

Dato : 08-01-02 19:07

> Endnu ikke modtaget hverken giro-kort eller andet. Godt det samme da vi
> bagefter fandt ud af det er erhvervs-versionen vi skal bruge (og så kan du
> sige god fornøjelse med prisen.. 5000kr!)

Må jeg ikke anbefale dig at kigge på Fatlow. Det program bruger jeg selv med
stor fornøjelse og jeg har aldrig set andet end positiv omtale af det.

www.fatlow.dk

Mvh. Lisbeth