Programmering af Outlook 2000
Fra : Ronnie Jensen

Dato : 29-12-01 22:19

Hej.
Jeg sidder i den situation, at jeg kunne tænke mig kommunikere direkte fra
andre Microsoft produkter så som Excel, Access m.m. Er der nogen der ved
hvor jeg kan få fat i (downloade) en quick-guide så jeg kan komme igang?

mvh
Ronnie

Fra : Niels Bjerregaard

Dato : 30-12-01 11:46

God jul.

Du er ude i det mere langhårede. Der findes mig bekendt ingen qickfix af
disse problemer. Men microsoft har på deres hjemmesider en del guides, der
sammen med et par fornuftige bøger såsom "visual basic for applications"
fundamentals kan sætte dig igang.

god fornøjelse.

nb

Fra : pre

Dato : 30-12-01 15:35

Det forudsætter primært VBA, og du har sandsynligvis eksempler installeret.
Kik i Programmer/Microsoft Office/Ofdfice/Eksempler. Der burde ligge en
Macro9.dot, som indeholder elementære makroer, lige til at bruge.

Derudover findes der utallige TrediePartsProgrammer(Add-ins, o. a.). Udover
OfficeUpdate er der muligheder på www.slipstick.com (mange) og på Zd.net er
der mere end 400.

pre

Fra : pre

Dato : 01-01-02 13:49

Supplerende:
Hvis du vil starte med makro så her jeg et par ting du kan få - f. eks:
Automation Examples:
These Automation examples demonstrate how you can write code to automate
other programs using Microsoft Word. These examples use Microsoft Word to
retrieve information from and add information to Microsoft Excel or
Microsoft Access, Move your mouse over a button and hold it there for a
brief description of what each button does, The documents created can be
opened by clicking on the new Document or Worksheet icon in the taskbar.
This macro uses a Visual Basic for Applications form. To view the code in
the Microsoft Visual Basic editor, point to Macro on the Tools menu, and
click Macros,
Note that to run these examples, Microsoft Excel and Microsoft Access musk
be installed on your computer

Det er på det seneste blevet utrolig svært at finde specielle titler i
KB-basen, der findes også en hjælpefil med talrige eksempler til de
forskellige Office komponenter. Men du er velkmmentil at kontakte mig,
pre

snip