Skærmproblemer
Fra : Freeloader

Dato : 29-12-01 21:47

Hejsa. Min skærm i lige gået i stykker, og nu har jeg lånt min kammerats
skærm. Den er nu begyndt at flimre lidt ude i højre side. Så er mit
spørgsmål: Kan en fejl i et grafikkort ødelægge en skærm. Min egen brændte
at lige pludselig, men dog ikke mens jeg sad og kiggede på det, så jeg ved
ikke om det også har startet med denne flimren i højre side.

--
Med venlig hilsen/Regards

Freeloader
Remove SPAM when replying

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-12-01 22:36

"Freeloader" <freeloader2k@SPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
jeg ved
> ikke om det også har startet med denne flimren i højre side.

Står der en højttaler tæt ved skærmen, så kan det godt være den som
der forårsager flimmeret. Prøv at slukke for højttaleren eller flyt
den væk fra skærmen. Ellers ved jeg ikke lige hvad det skulle være.

Flemming