Efterlysning (Roxanna)
Fra : fo2r1ce

Dato : 02-01-01 20:34

Hej

Jeg efterlyser en sang som jeg mener må hedde et eller andet med Roxanna,
jeg har hørt den blive spillet i radioen, det er ikke den Toto har lavet
eller Police som så hedder Roxanne.

Den bliver vist altid spillet live i radioen og noget af teksten går vist
sådan her "Roxanna Roxanna i'm so in love with you" jeg har søgt efter den
en del steder, sikkert ikke de rigtige da jeg ikke har fundet den endnu.

Jeg håber at der en venlig sjæl der kan bekræfte at det ikke er noget jeg
har drømt og der måske kunne fortælle hvem der havde lavet den, jeg er 99.9%
sikker på det ikke er Toto.

MVH Casper

Fra : Hanne S

Dato : 02-01-01 20:57

Hej Casper.

Jeg ved ikke, om det er denne du søger, men The Police (Sting) har lavet en
sang, som hedder "Roxanne".

mvh.
Hanne

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-01-01 01:02

"fo2r1ce" <fo2r1ce@my-deja.com> skrev:

> Jeg håber at der en venlig sjæl der kan bekræfte at det ikke er noget jeg
> har drømt og der måske kunne fortælle hvem der havde lavet den, jeg er 99.9%
> sikker på det ikke er Toto.

Jeg mindes en sang fra midten af firserne, der hed "Susannah" og
havde en omkvæd som det du siger. Det er sådan en hyggelig piano,
klap og syng med sang, der var et stort hit. Jeg tror, at de der
lavede den, var fra Holland.

Jeg ved ikke om det hjalp dig.

--
Mark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Brutalis

Dato : 03-01-01 04:48

"fo2r1ce" <fo2r1ce@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en del steder, sikkert ikke de rigtige da jeg ikke har fundet den endnu.

hvis vi så lige bytter Roxanna ud med Susanna, så har vi "The Art Company"'s
hit "Susanna" fra 1983 (spørg mig om den i DBM)
--
Brutalis
Da Slammerman

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 03-01-01 08:05

Og skal vi gøre forvirringen total...

: ToTo har lavet et meget stort hit som hedder "Rosanna"!

--
Henrik Fuglesang - DK Svendborg

lax@mail.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-01-01 16:58

"Brutalis" <brutalis@post.cybercity.dk> skrev:

> hvis vi så lige bytter Roxanna ud med Susanna, så har vi "The Art Company"'s
> hit "Susanna" fra 1983 (spørg mig om den i DBM)

Lige i øjet, det var den jeg mente det kunne være, men det
er jo ikke sikkert at det er den rigtige.

--
Cya
Mark