Backup program (D4)
Fra : PA

Dato : 29-12-01 18:56

Jeg er ved at udvide mit backup program, men er løbet ind i et problem.
Jeg bruger SHFileOpstruct og skal have indført nogle flere flag som skal
checkes af i
programmet om de skal bruges eller ej.
Jeg kan se at fFlags bruger Integer, så er der nogen der ved hvad de
forskellige flag er i tal?
Eller hvordan jeg kan bruge "String" i fFlags. StrToInt virker ikke.
--
PA

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-12-01 08:45

Hej PA

PA skrev i meddelelsen <3c2e0390$0$55561$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Jeg kan se at fFlags bruger Integer, så er der nogen der ved hvad de
>forskellige flag er i tal?
>
>PA

FOF_MULTIDESTFILES = $0001;
FOF_CONFIRMMOUSE = $0002;
FOF_SILENT = $0004;
FOF_RENAMEONCOLLISION = $0008;
FOF_NOCONFIRMATION = $0010;
FOF_WANTMAPPINGHANDLE = $0020;
FOF_ALLOWUNDO = $0040;
FOF_FILESONLY = $0080;
FOF_SIMPLEPROGRESS = $0100;
FOF_NOCONFIRMMKDIR = $0200;
FOF_NOERRORUI = $0400;

Med venlig hilsen
Steen

Fra : PA

Dato : 30-12-01 14:23

"Steen Jensen" <steen.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej PA
>
> FOF_MULTIDESTFILES = $0001;
> FOF_CONFIRMMOUSE = $0002;
> FOF_SILENT = $0004;
> FOF_RENAMEONCOLLISION = $0008;
> FOF_NOCONFIRMATION = $0010;
> FOF_WANTMAPPINGHANDLE = $0020;
> FOF_ALLOWUNDO = $0040;
> FOF_FILESONLY = $0080;
> FOF_SIMPLEPROGRESS = $0100;
> FOF_NOCONFIRMMKDIR = $0200;
> FOF_NOERRORUI = $0400;

Takker Steen. Der er en del flag som jeg ikke genkender fra Delphi 4
hjælpen.
Er de fra en nyere version ?
--
PA

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-12-01 15:08

Hej PA

PA skrev i meddelelsen <3c2f1510$0$89079$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>"Steen Jensen" <steen.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
>

>Takker Steen. Der er en del flag som jeg ikke genkender fra Delphi 4
> [...]

Ja de er fra Delphi 6

Med venlig hilsen
Steen

Fra : PA

Dato : 30-12-01 16:39

> Ja de er fra Delphi 6

Ok, så er det jeg spørger mig selv om det er værd at hente Delphi6 eller
købe Alt om data hvor det er i. Er det en fordel i at hente Delphi 6 når jeg
har en registreret version af Delphi 4 S?
--
PA

Fra : PL

Dato : 30-12-01 09:27

Hej PA

Hvis det er første gang du bruger SHFileOpstruct, kan jeg godt gi' dig nogle
eksempler her på udnyttelsen af denne funktion.

SU

PL

Fra : PA

Dato : 30-12-01 14:30

"PL" <jessie-peter@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej PA
>
> Hvis det er første gang du bruger SHFileOpstruct, kan jeg godt gi' dig
nogle
> eksempler her på udnyttelsen af denne funktion.

Det er ikke første gang jeg bruger SHFileOpstruct, men det er første gang
jeg
skal til at udnytte flere af fFlags'ene, så alle tips omkring dette er meget
velkommen.
--
PA