Shall we dance på video?
Fra : Anders Stæhr

Dato : 29-12-01 19:00

Hej

Har hos amazon.com læst at den japanske film "Shall we dance" ikke er
udgivet på DVD, men er der nogen der ved om man kan købe videoen med danske
undertekster i Danmark? Hvor?
Lejede den for et år siden hos Blockbuster, men den er udgået! Hjælp!

Mvh
Anders Stæhr

Fra : Jens Thomsen

Dato : 30-12-01 03:58

"Anders Stæhr" <astaehr@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
danske
> undertekster i Danmark? Hvor?
> Lejede den for et år siden hos Blockbuster, men den er udgået! Hjælp!

Den er kun udgivet på lejevideo herhjemme. Desværre. Det er ellers en
glimrende, lille film. Min lokale BB har den dog stadigt.

MVH
Jens

Fra : Jesper

Dato : 30-12-01 15:24

hvis du kan klare den med engelske undertekster kan den købes hos :
http://robertsvideos.com/

Jesper

Fra : Carsten Døj

Dato : 30-12-01 20:33