Melodi fra reklame?
Fra : Ulrik Christiansen

Dato : 02-01-01 10:33

Hej allesammen

Jeg kan ikke huske hvad det er en reklame for, at det er den sang, som
man ved første lytning tror kører i 3/4 takt, men faktisk er i 4/4.
Det er jazz, hvor klaveret spiller melodien. Den blev også brugt under
nytårsfest-udsendelsen på tv2, under nogle "sjove" reklameindslag.

Er der en der kender titlen og bandet, som spiller dette nummer?

Ulrik Christiansen

Fra : N/A

Dato : 02-01-01 17:20

Fra : Ulrik Christiansen

Dato : 02-01-01 17:20

Jep, det er den! :)

Mange tak for informationen, den vil jeg gå ud og finde.

Ulrik Christiansen