½ snapshot
Fra : Tulla

Dato : 29-12-01 16:31

Hej i Gruppen

Kan nogen hjælpe mig med teksten til "Alt det som ingen ser"?, det var en af
pigerne fra Snapshot og en eller anden fyr der sang den, engang i firserne.

--
Mvh Tulla

Fra : Troels

Dato : 29-12-01 16:53

> [...]
af
> pigerne fra Snapshot og en eller anden fyr der sang den, engang i

www.google.com er din ven!!!

Her er den http://www.eurowizja.iq.pl/ingenser.html på en polsk hjemmeside
og det hele

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 29-12-01 21:57

> af
> firserne.

Det var Lotte Feder og Kenny Lübcke.

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Tulla

Dato : 30-12-01 17:14

Troels <tllund[blah_blah]@hotmail.com> skrev i en

> www.google.com er din ven!!!
>
> Her er den http://www.eurowizja.iq.pl/ingenser.html på en polsk hjemmeside
> og det hele

tusind tak, du har reddet min dag! Godt nytår!
--
Mvh Tulla