Downloads
Fra : Tot og Carlsen

Dato : 29-12-01 15:26

Hej alle sammen

Er der nogen der kan hjælpe mig med at lære hvordan man /og hvor man kan
downloade film, alle snakker om det men jeg er helt ny i dette

Mvh Tot

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-12-01 18:45

Når du nu har fundet denne gruppe, så er det lige så let at finde en gruppe
med binaere filer. Det skulle undre mig om der ikke er en gruppe der hedder
dk.binaer.film, og der findes sikkert flere, du skal bare holde øje med
binaere grupper.
Du skal også have i baghovedet at det ikke er legalt, men hvem overholder
alle regler og love ?

Kim Larsen

Fra : zcully

Dato : 29-12-01 19:16

Det er der!!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-12-01 21:25

> Det er der!!!

ja det skræmmer mig et eller andet sted mere end dem der fusker lidt til
hjemmebehov... men fint nok.
Og lad nu være med at skrive at hvis alle gjorde som eksempelvis jeg gør
(bruger edonkey osv.) så ville det hele bryde sammen, for det er noget
fis... jeg køber alle mine film på DVD i butikkerne, men finder jeg en fil
jeg kan bruge så henter jeg den... jeg laver ikke penge eller på anden måde
profiterer på pirateri jeg bruger blot min pc.

sniper_Nolight

Fra : Deaster

Dato : 30-12-01 01:31

Tot og Carlsen wrote:

> Hej alle sammen
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at lære hvordan man /og hvor man kan
> downloade film, alle snakker om det men jeg er helt ny i dette
>
> Mvh Tot

www.bsa.org de plejer at blive så glade for den slags forespørgsler

Jesper (Deaster)

Fra : Enzo

Dato : 30-12-01 10:59

> Er der nogen der kan hjælpe mig med at lære hvordan man /og hvor man kan
> downloade film, alle snakker om det men jeg er helt ny i dette
>
> Mvh Tot

Edonkey er bedst når det gælder download af film. Find den på
www.edonkey2000.com
Men du må selvfølgelig ikke bruge den til det formål. Jeg bruger den heller
ikke selv. Det kunne jeg aldrig finde på. Aldrig.

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-12-01 13:05

"Enzo" <anso@tdcspace.dk> wrote in message news:a0mohr$cdh$1@sunsite.dk...

> [...]
heller
> ikke selv. Det kunne jeg aldrig finde på. Aldrig.

KaZaA som jeg heller ikke bruger, kan da også bruges o<

Kim Larsen