Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Voodoo3 XP Drivers
Fra : PhMagic

Dato : 29-12-01 06:38

Hejsa!
Nogen som ved hvor jeg kan finde Voodoo3 XP Drivers. Jeg kan ikke bruge dem
som XP selv installerer da de ikke giver mig særligt mange frames per second
når jeg spiller fx half-life.

MVH
Danni

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 29-12-01 10:04

www.voodoofiles.com

Fra : Thomas

Dato : 29-12-01 14:32

> [...]
dem
> som XP selv installerer da de ikke giver mig særligt mange frames per

Sakset fra et forum:

"U can use Win2k drivers if u want to install the tools and if u want to
have access to TV-out. When u install it, u have to ignore all the errors.
Then, u have to reboot. It's not done yet. After you have rebooted, u have
to double-click on the drivers again and u must choose the option "repair".
It should be okay then. It works for me, so it should work for you. Good
luck."

Dette virkede for mig, så jeg nu kan bruge TV-out på min nr. 2 PC. Om det
giver flere FPS ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet