Tysk mand der synger som Nina Hagen?
Fra : jesper

Dato : 30-12-00 15:45

Jeg lånte engang en fremragende plade med en tysk mand der synger med en
stemme henad Nina Hagens - måske lidt lysere. Musikken er også lidt
derefter (sådan et sted mellem pop, punk og opera). Jeg vil gerne skaffe
pladen igen men kan ikke komme i tanke om hvad han hedder. Husker jeg
rigtigt er han klædt i lak/læder på coveret. Nogen der kender ham?

--Jesper

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-01-01 22:23

jesper <jnie@imv.au.dk> wrote:

> [...]
> pladen igen men kan ikke komme i tanke om hvad han hedder. Husker jeg
> rigtigt er han klædt i lak/læder på coveret. Nogen der kender ham?

Der findes et tysk band, som hedder Spliff - det er vist nok Nina Hagens
gamle band. Jeg havde den på LP, men har aldrig kunnet finde den på CD.

Spliff Radio Show

--
Ciao Jesper

Fra : N/A

Dato : 09-01-01 22:09

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 09-01-01 22:09

Findes der andet tysk musik end Nina Hagen og Kraftwerk?

--

Lars Bonnesen
(Please notice that my e-mail address is intended not to work)

"Poul Erik Dyreborg" <poulerik.dyreborg@ikast.mail.telia.com> wrote in
message news:vjs46.1603$CQ5.84309@news101.telia.com...

Fra : Knud K. H.

Dato : 10-01-01 01:31

guano apes...

--
mvh.
Knud KH.

Fra : Flemming

Dato : 10-01-01 11:35

On Wed, 10 Jan 2001 01:30:39 +0100 "Knud K. H." <knud@post12.tele.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> guano apes...

Rammmstein
Die Ärtze
Lacrimosa
Nena
Modern talking
Alphaville

Og meget, meget mere:)

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : MICHAEL MARIENLUND

Dato : 06-02-01 22:01

Hejsa.
Den mand i leder efter er Klaus Nomi.
Hans bedste cd er nok Simpel Man.
Hilsen Michael.
Ps.
Jeg kunne ikke rigtigt finde
ud af hvem der søger ham,
men det finder i nok ud af.

Fra : Hans Petter Laberg

Dato : 02-01-01 09:56

"jesper" <jnie@imv.au.dk> skrev i melding
> [...]
> pladen igen men kan ikke komme i tanke om hvad han hedder. Husker jeg
> rigtigt er han klædt i lak/læder på coveret. Nogen der kender ham?

Jepp! Det er så vidt jeg kan forstå Klaus Nomi.
Du kan lese mer om ham her: http://www.psychotica.net/evb/nomi/

mvh

HPL
--
Hans Petter Laberg ... http://home.no.net/hplaberg
-----------------------------

Fra : jesper

Dato : 03-01-01 21:53

"Hans Petter Laberg" <hplaberg@hotmail.com> wrote in message

> Jepp! Det er så vidt jeg kan forstå Klaus Nomi.
> Du kan lese mer om ham her: http://www.psychotica.net/evb/nomi/

Klaus Nomi - det var det han hed. Tak for det

--Jesper

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 15:29

Fra : Flemming

Dato : 03-01-01 15:29

On Sun, 31 Dec 2000 16:07:03 +0100 "Tjekmambo" <na@na.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Nej heldigvis :)

Hvis det er Klaus Nomi der bliver spurgt om så er han ellers udmærket:)
prøv at lytte til hans version af det gamle Donna Summer nummer 'I feel
love' ret fedt. Well hvis du ikke kan lide Nina Hagen så kan du med garenti
heller ikke lide ham:)))