syne ?
Fra : Bo thomsen, slet alt~

Dato : 28-12-01 23:52

hvornår skal mc'en synes igen?
jeg fik den synet sommeren 00, men regner med at pille pladen af den om 1
uge.
?
mvh
bo thomsen

Fra : Bo thomsen, slet alt~

Dato : 28-12-01 23:57

> jeg fik den synet sommeren 00, men regner med at pille pladen af den om 1
> uge.
spørgsmålet er selvfølgelig om den så skal synes igen for at få pladerne på?
mvh
bo thomsen

Fra : Per Pedersen

Dato : 31-12-01 08:08

"Bo thomsen, slet alt før_ i email adr." <fjernes_hondavfr@ishoejby.dk>
wrote in message news:a0itgf$93h$1@sunsite.dk...
> spørgsmålet er selvfølgelig om den så skal synes igen for at få pladerne
på?
> mvh
> bo thomsen

Jeg blev lige nysgerrig.

Hvad er i det hele taget årsagen til at du vil afmelde cyklen??

Hvis den skal til syn for at få pladen igen kommer det jo til at koste knap
en tusse og lave det lille julenummer. Og under alle omstændigheder skal du
bruge 550 kr på en ny nummerplade.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-12-01 10:38

Det er vel for at spare forsikring ?!? Det kan ofte godt betale sig på dyre
MC'er

Godt nytår.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 31-12-01 17:54

tjaa man kan også bruge afmelder numret til at slippe ud af sin
forsikring.....før tid

eks topdk gav jeg 21kkr om året som nybegynder....på cbr1000...efter ½ år
giver runa mig tilbuddet til under ½ pris....ringer til top de vil
sæfølgelig ikke slippe mig.....jeg spørger om alle muligheder...og får at
vide der ikke er nogen vej ud.....men den flinke dame nævner at forsikringen
følger registreringen.....ahhh haaa....ned afmelde...syne registrere...1 uge
senere 10kkr ind af døren fra top dk...nok til at betale runa for et helt
år+synet+prob til udstødning+vinteropbevaring

Lasse
59 dage tilbage

Fra : Bo Thomsen

Dato : 01-01-02 23:59

> Hvad er i det hele taget årsagen til at du vil afmelde cyklen??
for at spare penge og jeg kommer nok ikke til at køre på den alligevel før
end til sommer
bo thomsen

Fra : Jan Petersen

Dato : 29-12-01 01:23

> hvornår skal mc'en synes igen?
> jeg fik den synet sommeren 00, men regner med at pille pladen af den om 1
> uge.
> ?

Kommer an på hvor gammel den er - under 5 år, efter 2 år - over 5 år, efter
et år (må vel være tidspunktet hvor du vil have pladerne på igen, der er
gældende).

Mvh Jan Petersen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-12-01 12:02

Er det ikke sådan, at den ikke skal synes når den er 0-5 år. 5-10 år, efter
2 år og over 10 år, efter 1 år.