koster smarte beskeder fra coolsms.dk noge~
Fra : Invisible Man

Dato : 28-12-01 23:11

Hej allesammen...

Jeg tænkte bare lige på...; når jeg sender en besked fra Coolsms har jeg
gjort sådan, så det hos modtageren ser ud som om beskeden kommer fra min
telefon... Koster det mig noget, blev jeg så i tvivl om...?? Bare for at
være heeeelt sikker...

godt nytår, everyone!!

---I.M.

Fra : Dennis Lange

Dato : 28-12-01 23:30

"Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjort sådan, så det hos modtageren ser ud som om beskeden kommer fra min
> telefon... Koster det mig noget, blev jeg så i tvivl om...?? Bare for at

Nope - ikke en krone - slet ikke - overhovedet...

Dennis Lange

Fra : Invisible Man

Dato : 29-12-01 00:31

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nope - ikke en krone - slet ikke - overhovedet...
> [...]
ok - lækkert nok!! tak for svaret... hvorfor er der ikke blevet reklameret
mere for deres sms-service, det er da sindssygt smart....

---I.M.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-12-01 05:46

Invisible Man skrev:

>ok - lækkert nok!! tak for svaret... hvorfor er der ikke blevet reklameret
>mere for deres sms-service, det er da sindssygt smart....

Reklame koster penge, og de penge skal jo komme fra CoolSMS selv. De
bestemmer jo selv hvor mange penge de vil evt. vil bruge på
reklame/annoncering.

Desuden har de vist rigeligt med brugere, mund til mund du ved

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Invisible Man

Dato : 29-12-01 00:32