Adgang til MS Outlook foldere fra en anden~
Fra : Peter Malling

Dato : 28-12-01 22:59

Hvis man kører med 2 brugerprofiler på den samme maskine, kan man så
fra den ene brugerprofil få adgang til MS Outlook foldere (mail,
adresse og notes) når man er logget ind under en anden brugerprofil?

Sagen er at jeg ifm at jeg ændrede fra domain til workgroup (i
brugerindstillinger) mistede muligheden for at logge på med med mit
oprindelige domain user-id, så nu bliver jeg nødt til at logge på som
administrator, og det giver naturligvis en anden profil, med blank
Outlook etc.

Jeg kan ikke umiddelbart ændre tilbage til mit oprindelige
domain-logon, da den så kommer og beder om et user-id og password
(under brugerindstillinger), og det er åbenbart ikke mit eget
user-id/password den beder om, der er vist noget med at det kræver et
endnu højere level administrator password at få lov til at komme en
maskine tilbage i domænet. Hvis jeg havde kunnet det, kunne jeg jo
bare have eksporteret folderne i eksterne filer på drevet.

Peter.

Fra : fido

Dato : 29-12-01 09:32

Hej

Det kan du temmelig sikkert ikke, hvis din computer er meldt ind i et
domain, er der sikkert en exchange server der har al posten, Hvis du har
synkroniseret din mail, sa du var på domainet kan du finde dem ingen, ellers
ikke.
For at blive meldt ind i domain igen skal du bruge en adm-konto

Fra : Peter Malling

Dato : 29-12-01 19:29

"fido" <1@2.dk> wrote in message news:<a0jv2d$hn2$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> ikke.
> For at blive meldt ind i domain igen skal du bruge en adm-konto

Der er synkroniseret, så jeg kan arbejde på maskinen offline. Vil jeg
så have mulighed for at finde dem, uden adm-konto (problemet er jo at
der nu er lukket på kontoret, indtil onsdag, så jeg kan ikke få denne
adm-konto).

Peter.