Beatles CD-ROM
Fra : KASPER

Dato : 29-12-00 21:56

Hej,

Jeg sidder med en.. øhm... ikke helt original CD-ROM, der indeholder alle(?)
Beatles' albums sat op med et ret lækkert interface. Man kan klikke sig ind
på et album, høre sangene, se teksterne osv. (Se screenshots i
news:dk.binaer under overskriften "Beatles CD-ROM"). Kvaliteten er i *.wav
178kbps/22kHz

Er der nogen, som kender denne CD-ROM og kan oplyse om det er en officelt
udgivelse?

/pft.

--
KASPER

Fra : sniper Nolight

Dato : 29-12-00 22:19

> Er der nogen, som kender denne CD-ROM og kan oplyse om det er en officelt
> udgivelse

den har jeg osse, men ved ikke hvor den stammer fra.... når du skubber cd'en
ud får du så osse blå skærm?

Fra : KASPER

Dato : 29-12-00 22:25

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@get2net.dk> wrote in message

> den har jeg osse, men ved ikke hvor den stammer fra.... når du skubber
cd'en
> ud får du så osse blå skærm?

Nej, den - og min PC - opfører sig helt normalt. (Jeg kører Win2000 SP1).

--
KASPER

Fra : sniper Nolight

Dato : 29-12-00 22:30

> Nej, den - og min PC - opfører sig helt normalt. (Jeg kører Win2000 SP1).

klikker du på noget specielt når du afslutter?

Fra : KASPER

Dato : 30-12-00 10:41

SP1).

> klikker du på noget specielt når du afslutter?

Næh, enten klikker jeg på den "eject"-knap, der er i programmet - ellers får
den en Alt+F4 samt manuel eject

Hvad siger din blå skærm? Noget med "Insert disk..."?

--
KASPER

Fra : sniper Nolight

Dato : 30-12-00 11:54

> Hvad siger din blå skærm? Noget med "Insert disk..."
....hmm måske det er mit drev der driller, den sir noget med problemer ved
læsning af drev D:.... bare mærkeligt det kun er den... jeg finder den frem
og prøver igen

Fra : N/A

Dato : 30-12-00 20:39

Fra : "[> Mahn-Zeh

Dato : 30-12-00 20:39

> bemærket, at de nu er ved at sive ud blandt vi almindelige dødelige...

En iso i dk.binaer ville hjælpe på udbredelsen...

--
[> Mahn-Zeh <]
ICQ# 99637634

Fra : Uffe Christensen

Dato : 31-12-00 02:05

Næ, næ....

UffeC

Fra : "[> Mahn-Zeh

Dato : 01-01-01 23:40

"Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Næ, næ....
>
> UffeC

Går den, så går den (-:

Fra : KASPER

Dato : 31-12-00 11:45

"[> Mahn-Zeh<]" <Nul@spam.dk> wrote in message

> En iso i dk.binaer ville hjælpe på udbredelsen...

You wish

Til dig - og dem, der har skrevet til mig privat - Beklager. Jeg vil hverken
uploade ISO eller sælge en kopi. Det er ikke ond vilje fra min side, men A)
ISO'en fylder 678Mb og vil (selvom den blev pakket) være mere end jeg vil
uploade, og B) Jeg har ikke lyst til at brænde kopier og sende dem - ikke
sålænge IFPI eksisterer

--
KASPER

Fra : Uffe Christensen

Dato : 31-12-00 13:48

Fornuftig holdning!

UffeC

Fra : Gergen

Dato : 31-12-00 12:25

[> Mahn-Zeh<] <Nul@spam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:92lec8$4pt$1@news.inet.tele.dk...

> En iso i dk.binaer ville hjælpe på udbredelsen...

Hvad er en iso?

--
Christian
-----

Fra : KASPER

Dato : 31-12-00 12:52

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
> [> Mahn-Zeh<] <Nul@spam.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:92lec8$4pt$1@news.inet.tele.dk...

> Hvad er en iso?

En (et) ISO er et "image" af en CD(-ROM). Dvs. en nøjagtig kopi af CD'ens
indhold i een fil. Denne fil (ISO'en) kan man så brænde på en CD, der vil
blive en nøjagtig kopi af originalen.

--
KASPER