d.f.m. top - 15 ;-))
Fra : Michael K.S.

Dato : 28-12-01 18:37

Nu på denne en af årets sidste dage kunne det måske være sjovt for
nogle at se hvem det egentlig er der skriver (mest) i denne gruppe.Det
skal på forhånd _understreges_ meget_ kraftigt at kvantitet ikke
nødvendigvis er lig kvalitet. >

Nå men altså, siden 11-02-01 er skrevet 36070 indlæg eller omkring 110
i gennemsnit om dagen.

Topscorere er :

****Armand 3370 (9.3 %)***** Vi ønsker tillykke med den suveræne 1.
plads.

Claus Rittig 1239 (3.4 %)
Jes Vestervang 1231 (3.4%)
Michael K.S. 878 (2.4%)
Mads Lund 835 (2.3%)
Morten Juel 749 (2.1%)
Søren L. Hansen 635 (1.8%)
Steen S. Schmidt 566 (1.6%)
Jørund Seim 539 (1.5%)
RpR 529 (1.5%)
Bo Thomsen 484 (1.3%)
Boe 470 (1.3%)
Anders Majland 453 (1.3%)
Niels Pein 417 (1.2%)
Mikkel Christensen 399 (1.1%)

Alle tal kun ca.-tal der i variende grad tager højde for ændret navn.

-M
Godt nytår til alle og forhåbentlig masser af race i 2002.....

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-12-01 19:36

"Michael K.S."
skrev i en meddelelse
> Nu på denne en af årets sidste dage kunne det måske være sjovt for
> nogle at se hvem det egentlig er der skriver (mest) i denne gruppe.
SNIP
**********************
Jeg har lige talt op på hvor mange der sendte en "julehilsen" og det blev
foreløbig til 100 forskellige afsendere, hvor nogle enkelte endda havde 2
"underskrifter" på hilsenen.

Som en sjov sidebemærkning, så blev opfordringen om kun at sende en hilsen
fulgt ..... indtil en (jeg nævner ingen navne begyndte at skrive lidt om
værktøj og andre gode julegaver.

Jeg tror forresten det var ....... samme person der skrev således:

Citat:
SNIP
husket at ønske sig noget solidt værktøj i julegave???

--
ArXXXX
(der minder om at Jens opfordrer til kun ét indlæg pr. person)

..... undskyld ArXXXX (slettet af censuren) - kunne ikke lade være

Vi ses forhåbentlig til en is ved Karoline næste år !

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125 (som havde en frossen tændingslås i morges, men alligevel

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-12-01 21:42

On Fri, 28 Dec 2001 19:35:37 +0100, "Jens S., Esbjerg"
<jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote:

Så så Jens.

>Som en sjov sidebemærkning, så blev opfordringen om kun at sende en hilsen
>fulgt ..... indtil en (jeg nævner ingen navne begyndte at skrive lidt om
>værktøj og andre gode julegaver.

Ka' du omtale ældre (flittige) samfundsborgere pænt )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Petrich

Dato : 28-12-01 23:45

Jens - Kører du virkelig på din maskine i det her vejr - ups - min er
opstallet - men godt jeg ikke kom med på listen
Hilsen
XV535S - Flemming og
GODT NYTÅR ALLE SAMMEN

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 29-12-01 23:17

"Petrich"
skrev
> Jens - Kører du virkelig på din maskine i det her vejr - ups - min er
> opstallet - men godt jeg ikke kom med på listen
> [...]
Jeps. Jeg blev vinterkører sidste år, da konen tog bilen ......
Så hvis du ser en mc-ist der slingrer rundt i Esbjergs pt. hvide gader, så
er det bare mig. Det der er mest irriterende lige nu, er de steder hvor
sneen er ryddet, men hvor der er store klumper af sammenkørt is. Det er ikke
så nemt at balancere på.

Min lille 125'er er en rigtig "brugs-maskine" - den anden står inden døre i
20 graders varme.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125 (Godt vejr er et spørgsmål om påklædning)

Fra : Petrich

Dato : 02-01-02 05:47

Du har ret - sammenkørt is er det værste der findes ---- selv for en lille
bil som min og som MC'ist skal der ikke meget til før man kommer ned - så
pas på derude netop nu (og altid)
Hilsen
Flemming XV535S

Fra : Armand

Dato : 28-12-01 23:59

Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en

> [...]
> hilsen fulgt, indtil en ............................der skrev således:
> .......(der minder om at Jens opfordrer til kun ét indlæg pr. person)

Se det som en test, som visse faldt igennem!
Og eftersom at de har efterladt sin identitet, var det enklere at revse
DEM!
Og jeg ser jo at du, Jens, selv er iblandt dem

Godt initiativ - 100 er over min forventning, og forhåbentlig bliver et
par af skabslæserne nu hængende som debattører også :-/

--
ArXXXX.
(ældre flittig samfundsborger)

Fra : Pein

Dato : 01-01-02 11:17

"Jens S., Esbjerg" wrote ...
>Jeg har lige talt op på hvor mange der sendte en "julehilsen" og det
>blev foreløbig til 100 forskellige afsendere, hvor nogle enkelte endda
>havde 2 "underskrifter" på hilsenen.

Høflighedsfraser har godt nok aldrig været min stærke side, men ligefrem
at undlade at deltage i denne "indskrivning" var nu ikke helt med vilje.

På grund af flytning (sådan lidt i huj og hast) har jeg været uden
telefon/internet/alt-muligt i et par uger. Det værste var nu, at der også
smuttede et par julefrokoster

Men nu kører det igen, denne gang fra det midtjyske.

Mvh. Niels Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Armand

Dato : 01-01-02 13:14

Pein <niels@pein.dk> skrev i en

> På grund af flytning har jeg ....................
> Men nu kører det igen, denne gang fra det midtjyske.

Velkommen tilbage fra djævleøen!

Egentligt meget praktisk: Nu hvor Rasmus Rosenquist svigtede til '01
j-dagen, kan du så slå følgeskab med Jes næste år istedet (hvis du altså
tør lægge bil til hans sarte mave)

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-01-02 21:14

Armand wrote:

> [...]
Jamen dog, jamen dog Må man spørge hvor?

> Egentligt meget praktisk: Nu hvor Rasmus Rosenquist svigtede til '01
> j-dagen, kan du så slå følgeskab med Jes næste år istedet (hvis du altså
> tør lægge bil til hans sarte mave)

Hovhov... Det er en meget grov beskyldning! (Tyvstjålet fra 'Blinkende
lygter')

--
mvh Jes Vestervang - snapseallergiker
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Pein

Dato : 03-01-02 17:44

"Jes Vestervang" wrote ...

> Jamen dog, jamen dog Må man spørge hvor?

Bjerringbro. Første arbejdsdag i det nye job i dag.

Jeg stak lige hovedet (og en kasse øl) indenom hos den lokale offroadklub,
Østjysk Sumpscooter Laug, i går, for der står cyklerne.
Næste onsdag må jeg hellere få lappet den DT'er, for der bliver nok en
lørdagstur i terrænnet d. 12. Godt man har termobriller.
Og så smutter jeg nok lige til klubaften i Aalborg offroad klub i aften
(med en kasse mere og en TA motor). Så får vi se om der er nogen hjemme

Fedt at være tilbage i Jylland: Det første snail-mail der fandt vej til
postkassen var en stribe checks fra Codan, fordi alle forsikringerne er
billigere her end på Sjælland

Pein
Honda TransAlp
Yamaha DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-01-02 20:24

Pein wrote:

> "Jes Vestervang" wrote ...

> Bjerringbro. Første arbejdsdag i det nye job i dag.

Nå helt deroppe Det er da næsten i nordjylland

> Jeg stak lige hovedet (og en kasse øl) indenom hos den lokale offroadklub,
> Østjysk Sumpscooter Laug, i går, for der står cyklerne.

Hvor er det nu lige at de holder til forresten?

> Næste onsdag må jeg hellere få lappet den DT'er, for der bliver nok en
> lørdagstur i terrænnet d. 12. Godt man har termobriller.

Det er godt mod dug, eller hvad?

> Og så smutter jeg nok lige til klubaften i Aalborg offroad klub i aften
> (med en kasse mere og en TA motor). Så får vi se om der er nogen hjemme

Er det din gamle motor, eller er den nye også blevet syg?

> Fedt at være tilbage i Jylland: Det første snail-mail der fandt vej til
> postkassen var en stribe checks fra Codan, fordi alle forsikringerne er
> billigere her end på Sjælland

Ohh Det er jo lige til at leve med
½
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Pein

Dato : 04-01-02 21:12

"Jes Vestervang" wrote ...

[Pein]
[Jes]
> Nå helt deroppe Det er da næsten i nordjylland

Der er ca. lige langt til Skagen og til Grænsen, så deeet...
Jeg kan jo ikke gøre, for at I Sønderjyder kalder Jeres lokalområde for
midtjylland
Nej ok, der er ikke mange kilometer fra Bjerringbro til Nordjyllands Amt,
men der er 90 km. til Aalborg, og derfra yderligere 100 km. hvis man vil
til Skagen.

[Pein]
[Jes]
> Hvor er det nu lige at de holder til forresten?

Langå. 15 km. øst for Bjerringbro.

[Pein]
[Jes]
> Det er godt mod dug, eller hvad?

Præcis. Det er eneste formål med det dobbeltglas.

[Pein]
[Jes]
> Er det din gamle motor, eller er den nye også blevet syg?

Den nye motor kører fint (men et par andre ting ved TA'en har det skidt).
Så bette-Ib får den gamle motor at rode med, fordi han er så nysgerrig
efter hvordan den ser ud, sådan een der bruger 6-7 liter olie pr. 1000 km.

/Pein

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 04-01-02 22:41

Pein wrote:

> Langå. 15 km. øst for Bjerringbro.

Jeg ved der nogen der i området, som kører ræs med gamle firehjulstrækkere. Er
det de samme?.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn

Fra : Pein

Dato : 06-01-02 00:42

"Ib Jakobsen" wrote ...

>Jeg ved der nogen der i området, som kører ræs med gamle
firehjulstrækkere.
>Er det de samme?.

Det ved jeg faktisk ikke. Men det er en MC klub. Jeg har kørt tur med dem
een gang, og der var een der kom ud med sodavand på halvvejen, og så lige
blandede sig lidt i løjerne med sin 4WD, så det kan da godt være.

Men at dømme efter deres hjemmeside, http://www.sumpscooterlaug.dk/ er der
ikke noget 4WD halløj i den klub.

/Pein

Fra : Armand

Dato : 05-01-02 06:44

Pein <niels@pein.dk> skrev i en
> [...]
> Så bette-Ib får den gamle motor at rode med, fordi han er så nysgerrig
> efter hvordan den ser ud, sådan een der bruger 6-7 liter olie pr. 1000

Lyder spændende!
Ikke tit at man får slige sager for dagens lys

Husk endelig at berette hér!

--
Armand.
(der selv lige har set at hans 4½'er ikke er skadet på hovedlejerne, som

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-01-02 17:58

Pein wrote:

> [...]
>>
> Der er ca. lige langt til Skagen og til Grænsen, så deeet...
> Jeg kan jo ikke gøre, for at I Sønderjyder kalder Jeres lokalområde for

Nehovdu! :) Såda regner man ikke midten ud; det man skal regne efter hvor
'tyngdepunktet' er, altså dér hvor der er lige mange km² på til side, så
det er _mig_ der bor i midtjylland

> Nej ok, der er ikke mange kilometer fra Bjerringbro til Nordjyllands Amt,
> men der er 90 km. til Aalborg, og derfra yderligere 100 km. hvis man vil
> til Skagen.

Ja, det er godt med dig, du er en nordjyde, lev med det

> [Pein]
> [Jes]
>>
> Langå. 15 km. øst for Bjerringbro.

_Laaaaangt_væk_

> [Pein]
> [Jes]
>>
> Præcis. Det er eneste formål med det dobbeltglas.

De er vel egentlig også ret uundværlige.

> [...]
> Så bette-Ib får den gamle motor at rode med, fordi han er så nysgerrig
> efter hvordan den ser ud, sådan een der bruger 6-7 liter olie pr. 1000 km.

Ja, egentlig. Hvem ved, måske den bare skal have et nyt sæt stempler
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Pein

Dato : 06-01-02 00:48

"Jes Vestervang" wrote ...

> Ja, det er godt med dig, du er en nordjyde, lev med det

Jeg er født og opvokset i Silkeborg.
_Det_ er Midtjylland!

Not so much pjat with you...

/Pein

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-01-02 15:14

Pein wrote:

> "Jes Vestervang" wrote ...

> Jeg er født og opvokset i Silkeborg.

Ok, du er en emigeret midtjyde

> _Det_ er Midtjylland!

Ja, sådan cirka, man skal bare lige 30 km sydvest, så er det midtjylland

> Not so much pjat with you...

I lige måde

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-01-02 23:39

"Pein" <niels@pein.dk> skrev i en meddelelse

> Og så smutter jeg nok lige til klubaften i Aalborg offroad klub i aften
> (med en kasse mere og en TA motor). Så får vi se om der er nogen hjemme

Og det gjorde han så!
Velkommen hjem, Niels Most Wanted, vi er SÅÅÅÅÅÅÅ glade for gratis øl.

Rittig

Fra : Bo thomsen, slet alt~

Dato : 28-12-01 23:43

> Det skal på forhånd _understreges_ meget_ kraftigt at kvantitet ikke
> nødvendigvis er lig kvalitet. >

jeg værdsætter også meget at sådan en undersøgelse ikke er lavet
så var jeg vist ikke kommet i top 300
:)
bo thomsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-12-01 17:36

Michael K.S. wrote:

> [...]
> nogle at se hvem det egentlig er der skriver (mest) i denne gruppe.Det
> skal på forhånd _understreges_ meget_ kraftigt at kvantitet ikke

Hov! Det er vel ikke på grund af mig du siger det, vel?

> Nå men altså, siden 11-02-01 er skrevet 36070 indlæg eller omkring 110
> i gennemsnit om dagen.

Det er da egentlig også en pæn slat

> Topscorere er :
>
> ****Armand 3370 (9.3 %)***** Vi ønsker tillykke med den suveræne 1.
> plads.

Wow! Armand er dælme flittig

> Claus Rittig 1239 (3.4 %)
> Jes Vestervang 1231 (3.4%)

Jeg havde da aldrig troet at jeg var den der skrev 3. mest her i gruppen
Huhahuha Så er der jo lige det der med kvaliteten, men det arbejder
jeg da på ...og så ringe er det vel heller ikke, vel?

> -M
> Godt nytår til alle

Tak, i lige måde

> og forhåbentlig masser af race i 2002.....

Lad os håbe det
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 29-12-01 17:33

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Hov! Det er vel ikke på grund af mig du siger det, vel?

> Det er da egentlig også en pæn slat

> Wow! Armand er dælme flittig

Det bekræfter jo kun at Armand er en flittig ældre samfundsborger. Hvis vi
nu også skal til at se på længden af indlægene samt lix-tallet, sååååå......

godt jeg ikke er med på listen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-12-01 17:57

Mikkel Knudsen wrote:

> Det bekræfter jo kun at Armand er en flittig ældre samfundsborger.

Gad vide hvad han synes om at blive kaldt ældre

> Hvis vi
> nu også skal til at se på længden af indlægene samt lix-tallet,
> sååååå......

Ja, der er da noget kød på hans indlæg Lixtallet er vel ikke så slemt,
eller hvad? Jeg kan ikke lige huske hvordan man regner det ud, men han har
da en trang til at bruge 'underlige' ord. Formedelst og den slags volapyk

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 30-12-01 13:51

Hvem F..... er Armand
Godt Nytår

Kaj Gasseholm
Stentofterne 19
7600 Struer

Tlf. 97 84 02 87
Mobil. 20 22 42 87
Email. gasse@get2net.dk
http://www.wildwildwest.dk
ICQ 12858929

Der tages forbehol for tasdefegl

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 30-12-01 14:53

> Hvem F..... er Armand
> Godt Nytår
>
> --
>

> Med venlig hilsen
>
> Kaj Gasseholm
> Stentofterne 19
> 7600 Struer
>
> Tlf. 97 84 02 87
> Mobil. 20 22 42 87
> Email. gasse@get2net.dk
> http://www.wildwildwest.dk
> ICQ 12858929

Ham den midaldrende spammer af newsgorupen dk.fritid.motorcykel

Fra : Armand

Dato : 31-12-01 01:06

Kaj Gasseholm (Replace DOT with . in address for reply by email)
<gasse@get2netdotdk> skrev i en news:C5EX7.38$FC4.811@news.get2net.dk...
> Hvem F..... er Armand
> Godt Nytår

En, efter sigende, ældre medborger der bare ikke kan lade være med at
blande sig i alt hvad der dukker op!
Og eftersom at han, som en anden blind høne, finder korn indimellem er
han ikke til at stoppe
)))

Selv godt nytår!

--
ham selv (Nej ikke ham, ham selv, men ham selv - Armand!)

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 31-12-01 17:05

> [...]
>
> Selv godt nytår!
>
> --
> ham selv (Nej ikke ham, ham selv, men ham selv - Armand!)

Armand hvad kører du på af mc ?

Fra : Armand

Dato : 01-01-02 14:51

> Armand hvad kører du på af mc ?

Nu skal du ikke blive pinlig, vel?

Nå, ja - I forløbne sæson havde jeg da en CB 450S et par måneder inden
at jeg atter solgte den; men ellers har der indtil et par år tilbage
stået heftig mc-brug på programmet - Senest på GPZ 900 R, hvorpå jeg
nåede at køre 110.000 km's.

Lige nu er garagen fyldt med skrammel og planer:
- Et rullende CB 500 f -stel, som jeg vedvarende afsøger tyske
net-annoncer for en model at bygge over på
- Min gamle sekscylindrede Benelli, som venter på at jeg finder tiden
inde
til genopbygning!
- Min RGV 250, hvorpå jeg gennemførte 6 Road Racing -sæsoner, som
principielt burde indregistreres - både for selve morskabens skyld; men
også med videresalg for øje :-/
- Og så er det lige de 1 + 3/4 tyske CB 4½'ere som jeg anskaffede for at
renovere S'eren i foråret: Eftersom at jeg har tjent hvad der skulle
tjenes på renoveringen, er resterne jo 100% afskrevet, hvorfor det på
den mest komplette burde kunne svare sig at ofre en reparation
(topstykket), og trods T&S' krav alligevel have en billig model på gaden
:-/

Enkelt, ikke?

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-01-02 15:48

8<--
> Nå, ja - I forløbne sæson havde jeg da en CB 450S et par måneder inden
> at jeg atter solgte den;
8<--
> [...]
> den mest komplette burde kunne svare sig at ofre en reparation
> (topstykket), og trods T&S' krav alligevel have en billig model på gaden

Og så kalder manden sig "inkarneret Honda hader" *LOL*

Hej Kim, ses til sommer

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jens U

Dato : 01-01-02 20:01

Dennis Hellan Pedersen skrev...

>"Armand" skrev...
>8<--
>8<--
>8<--
>

>Og så kalder manden sig "inkarneret Honda hader" *LOL*

Bemærk, der blev på ingen tidspunkt skrevet Honda nogen steder

Kim vil bare aldrig eje en "hel" Honda, de skal kun være i stumper.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Armand

Dato : 01-01-02 19:52

Dennis Hellan Pedersen <dhp@tdcadsl.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
> 8<--
> 8<--
> 8<--

> Og så kalder manden sig "inkarneret Honda hader" *LOL*

Shit, en tuoché!

Nå, når ret kommer til ret, var det mig selv som kom til at gøre det op
her i efteråret, efter at 500 four-stuff'et var købt:
Incl. den VF400 jeg havde over en vinters tid, for at score profitten
på'en til foråret, har jeg Honda-hader (der ellers oprindelig var
Yahama-freak), haft flere Honda'er end noget andet mærke! Og så behøves
ikke engang iberegnet at Benelli'en er en ren replica af 500 four!

> Hej Kim, ses til sommer

Du mener: Hvis Eddike, stadig er så generøs fortsat at låne mig sin VFR
(ups! Endnu en Honda!) ved lejligheder á Karoline-træffene!?
For det der med italienere, det kræver jo mod - Ikke? Så Monstrens
arvtager i den anden gren af familien er ikke så attraktiv

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-01-02 12:21

> Du mener: Hvis Eddike, stadig er så generøs fortsat at låne mig sin VFR
> (ups! Endnu en Honda!) ved lejligheder á Karoline-træffene!?
8<--
Nemlig

> For det der med italienere, det kræver jo mod - Ikke?
8<--
stort mod

> Så Monstrens arvtager i den anden gren af familien er ikke så attraktiv

8<--
Øehhææ !!, der tabte du mig ?, eller mener du, hellere en Honda end en Duc
750 S ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 02-01-02 23:40

> [...]
>
> 8<--
> Øehhææ !!, der tabte du mig ?, eller mener du, hellere en Honda end en

Tjaeh :-/
Jeg nåede jo ikke at komme på ryggen af den sidste år [tænk: ér det
virkelig et hel år siden? ], så jeg skal ikke slagte den helt; men
jeg kæmper for at opbygge kraft mod min svogers lovprisninger og
argumenter )

--
Armand.
(Honda-hader og Ducati-skeptiker - Og hvad er det at folk tilbyder mig

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 03-01-02 00:29

> Armand.
> (Honda-hader og Ducati-skeptiker - Og hvad er det at folk tilbyder mig
> at låne )

Ja, ens medmennesker er nogle gange direkte ondskabsfulde

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Søren L Hansen

Dato : 02-01-02 18:06

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in article
<a0sf4i$2v8j$3@news.cybercity.dk>...

> Kaj Gasseholm (Replace DOT with . in address for reply by email)
>
> Nu skal du ikke blive pinlig, vel?

Spørgsmålet lød jo hvilken du KØRER på, ikke hvad du har samlet sammen i
pulterrummet
--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 04-01-02 00:42

"Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> s@motortosse.dk
> http://motortosse.dk
> "Because golf courses should be motocross tracks"

Den var go'

Men det var godt nok mange mc'er