Hjælp med router..
Fra : Kim Hansen

Dato : 28-12-01 18:07

Håber der er en der kan hjælpe mig ..
Med mit 3com Office connect 3C891...
Jeg kan ikke få mit ftp program til få forbindelse igemmen det...
Og jeg er prøvet i serv-u og sætte det op til med ip til routeren og ip til
computeren men det virker ikke....
Jeg kan godt få forbindelse hvis jeg går ind på den med min anden maskine
med ikke over internettet.....

Mvh Gonzo..

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 28-12-01 23:27

Det er rigtig du kan ikke connecte til din FTP på din egen IP adresse, men
kun den adresse din FTP server har i dit LAN.
Jan Köpke Sørensen
E-mail jankopke@post5.tele.dk
http://home5.inet.tele.dk/jankopke
JK Service jkservice@post5.tele.dk