HJÆLP: "Lover of the Weekend"????
Fra : Verndroid

Dato : 27-12-00 12:37

Hej alle!

Er der nogen der har en ide om, hvem der har sunget "en sang" med
teksten "Lover of the weekend" i omkvædet!

Det er ikke mange oplysninger jeg kan gi', men her er de:

1. "Lover of the weekend" indgår i omkvædet
2. Det er en kvinde der synger det!
3. Den er go'!

Håber der er en der brænder for at fortælle hvad titlen på sangen er
og hvem der synger den!

God jul til alle!
Tommy

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 27-12-00 17:56

In article <3a49d396.705579@news.stofanet.dk>, noway@nix.com says...
> [...]
> 2. Det er en kvinde der synger det!
> 3. Den er go'!
>

> Håber der er en der brænder for at fortælle hvad titlen på sangen er
Jamen mon ikke det er Earth & Fire's Weekend? Der synges "I'll be your
lover for the weekend" og det er en(to) kvinde(r) der synger.

mvh Betina

Fra : Verndroid

Dato : 27-12-00 18:07

Det var lige hvad det var!